MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 7:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 27, 2006 9:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witm

W sobotę siłowałem się ze stacyjką potrzeba mi ją wyciągnąć bo jest opcja wymiany na taką w lepszym stanie.

Przeszukałem formu i wiem co mi jest potrzebne i jak to zrobić.

Jedyny problem to jak poradzić sobie z tą czarną nasadką bo ni jak nie chce zejś, a wydaje mi sie że trzyma stacyjkę.

na obrazku zaznaczona na czerwono

Obrazek

przepraszam za jakość zdjęcia ale zrobione komórką

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 27, 2006 10:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
To jest osadzone na zatrzask tylko.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 27, 2006 11:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
u mnie trzeba było wykrecic tą czarna nakładke, po odblokowaniu
pozdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 7:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witam ponownie

To czarne fatkycznie wygląda jakby było osadzone tylko na zatrzask bo jak załapałem to ręką to wyczówalny był lekki luz.

Mam prośbę o sugestie jeak to wyciągnąć bo dostęp to tam jest kiepski, a nie chce całej tapicerki odkręcać.
Mam prośbę czy mam to potraktować siła ramienia razy gwałt czy macie może jakiś knif na to by wyciągnąć to w całości bez jakiegoś kmbinowania. Proszę o sugestie narzędzi jakie użyć.

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 10:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 23, 2006 3:48 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Radom / Warszawa
Głowka czyli to czarne zdejmiesz jak przekrecisz stacyjke kluczykiem - tylko wtedy mozesz wlozyc w dwa otworki (lub jeden zależnie ile ich jest) w deklu dwa (jeden) zaostrzone druty, nacisnąc blokadki i schodzi. Jak nie masz kluczyka - wyciagasz stacyjke i tniesz kątówką z boku główki aby sie dobrać do blokad. Zreszta - poszukaj w szukajce - juz tyle razy było.

_________________
"...Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
My friends all drive Porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?..."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 10:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Ok - coś chyba ciężko myślę więc proszę bardziej łopatologicznie.

Kluczyk do stacyjki mam i śie przekręca.
Ustawić odpowienio potrafię, wkładam dwa zaostrzone druty, obydwa do końca. Jak dla mnie to cała reszta powinna się ograniczyć do wyjęcia stacyjki i główki - czyli tego czarnego razem, a tu nic ani jedno ani drugie się nie rusza. Wydaje mi się że główka trzyma, dlatego chce ją sciągnąć, a ona niechce. A nie chcę robić niczego na siłę. Pozatym pytanko to czarne się wykręca czy wyciąga.

Nie wiem dlaczego ale w szukaj znalazłem już to co wiem czyli jak wyciągnąć itd. ale jakoś ten mój model oporny na grzebanie przy nim.

Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 12:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 23, 2006 3:48 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Radom / Warszawa
Wyciąga. Czasami trzyma mocno jak druty nie wejdą do końca - zreszta to czuć. Jeśli jestes pewien że weszły do końca to ciągniesz mocno (ale z wyczuciem za kluczyk - za główkę ciężko złapać i musi wyjść.)Jak włożysz druty to jak już są wlożone możesz spróbować palami je rozginać na zewnątrz - blokadki owinny inimalnie głębiej jeszcze się schowac. Druty najlepsze szprycha lub od parasola zaostrzony sam czubek tak na dł do 2 mm.

_________________
"...Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?

My friends all drive Porsches, I must make amends.

Worked hard all my lifetime, no help from my friends,

So Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?..."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 8:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
ja używałem grubej igły (taka jak do napełniania tonerów) i było dobrze


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 9:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 19, 2005 11:17 am
Posty: 356
Lokalizacja: Reda
ja używałem dwóch "ściętych" szprych. Jak pierwszy raz wyciągałem stacyjkę to się meczyłem z pół godziny(albo lepiej). Ja stosuję taką technikę: wkładam jedną szprychę w któryś z otworów i staram się ją wepchnąć, przekręcam kluczyk w stacyjce i czekam aż "wpadnie", następnie wkładam drugą szprychę w drugi otwór i staram się wyciągnąć szprychy razem ze stacyjką i obudową(pierścieniem). jak nie idzie to wyciągam i ponownie wkładam szprychy(jak wyciągniesz to będzie wiadomo dlaczego) i próbuję od początku wyciągnąć wszystko.
Ciężko to opisać, zdecydowanie łatwiej zrobić(pokazać), Jak by ktoś miał fotę stacyjki, z pokazanymi zaczepami, które trzeba wcisnąć szprychą(drutem, igłą) bardzo by to ułatwiło sprawę.

_________________
- S210 300 TURBODIESEL '97 Avantgarde


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 7:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
No i po problemie :lol: grunt to dobry sprzęt - czyli dwie scięte pod skosem dwie szprychy od rowera. I rzeczywiście poza sprężynką na samje wkłądce są jeszcze dwa zaczepy na smaym końcu.

Poprzedni nie potrafiłem dać im radę bo walczyłem dwoma prętami zaoszczonymi na szpic jak igiełka, jdnak zdecydowanie lepsze są te szprychy.

Bardzo wszystkim dziękuję za poświęcony czas i cierpliwość dal mojej osoby.

Pozdrawiam wszystkich
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl