MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 10:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 8:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 06, 2002 2:00 am
Posty: 390
Lokalizacja: WWA
Ok, odpuszczam sobie to 260se. chociaż jak bukol przyznał prezentowal sie bardzo ładnie.
Ta 420SEL tez ładna ale szukam raczej SE , i najchetniej R6. Poza tym z takimi siedzeniami z tylu czułbym się jak szofer[zlosnik]

Znalazlem dzisiaj takiego:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=123846621

Silnik, kolorystyka, i skromny wypas mi wkońcu pasują . zgadza sie z VINem, cena 10000.
Na zdjęciach widac niestety cyrkle ktore mogą oznaczac klopoty , a przez telefon tez dowiedziałem się o 'estetycznych poprawkach' czyli rdzy gdzieniegdzie. Pozatym brak książki serwisowej oraz 5 właścicieli w niemczech.
Czy jest ktoś z okolicy(Słubice) kto by zerkną na niego fachowym okiem?

Dodatkowo ponawiam moje pytanie - czy w 126 z końca lat 90tych rdza lub malowanie oznacza stłuczkę/dzwon/podtopienie czy jest to normalne przy codziennym użytkowaniu?

_________________
Candy
Wymiary: 124/202/203/163


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 9:06 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Cyrkle były często montowane nie tylko jako maskownica rdzy, ale dla "ozdoby". Nie zawsze musi to oznaczać kłopoty w postaci rodego pod spodem, należy jednak pamiętać, że niefachowo zamontowane będą sprawiały kłopoty przy demontażu (możliwość uszkodzenia błotnika) oraz, że jeżeli nawet były założone w dobrej wierze to stanowią idealny magazynek wilgoci i soli i przyspieszają korozję - nawet ocynkowanego nadwozia drugoseryjnych 126.

Co do rdzy na 16 letnim samochodzie - nie zawsze musi to być oznaka napraw blacharskich powypadkowych. W Niemczech też solą i tak tak samo to szkodzi blasze jak u nas. Przez 16 lat mogły (powinny?) zdarzyć się drobne obcierki, obtłuczenia (drzwi innych samochodów, kamyczki itp.). W takich miejscach, o ile nie były zaprawione, będzie po latach wyłazić rudy, cudów niet. Ślady dzwona zawsze będzie widać - tego się nie ukryje.

A ta 300SE sympatyczna.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 28, 2006 9:38 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Bukol pisze:
Co do rdzy na 16 letnim samochodzie - nie zawsze musi to być oznaka napraw blacharskich powypadkowych. W Niemczech też solą i tak tak samo to szkodzi blasze jak u nas.


Nie konieczne sa uszkodzenia powloki lakierniczej, aby sol zjadla ocynk. W stanie Michigen (zima jest tak ostra, a sola, ze chrumka pod butami), wiekszosc samochodow po 10 latach wyglada jak ser szwajcarski. W124 dosc dobrze sie tam trzymaja, ale rdzy na nich sporo. W CH maja tez ostra zime, ale w DE sa miejsca, gdzie snieg w styczniu to spore zjawisko (np NRW, czyli nadrenia). Tam kupione 17 MB, bez ingerencji blacharza nie nosi sladow korozji.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl