MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 11:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 20, 2003 1:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
czym smarowac polaczenia krotko przed spawaniem i potem - czym takie miejsce spawu zabezpieczac?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 6:01 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Ja osobiscie kazdy spaw cynkuje, ale jest to robota mocno zmudna...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 6:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
A na koniec KIT! Tak jak w fabryce. Tylko, że wtedy tracisz możliwość wizualnej kontroli takiego spawu, więc trzeba zrobić to naprawdę dokładnie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 7:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Ja osobiscie kazdy spaw cynkuje, ale jest to robota mocno zmudna...


czym ??? i czy z oboł stron czy z jednej?

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 8:01 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Z kazdej dostepnej :lol:
Cynkiem, galwanicznie

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 8:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Guzio Ocet nie daje wiary ze tak robisz ze swoim autem. Cynkujesz spawy hehe [zlosnik] masz może fotki jak to robisz??

Niedługo zamieszczę jak to robić specjalnymi środkami do tego przeznaczonymi!! Pozdrawiam hej

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 11:17 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Czy wasze Guzio to jest to samo co nasze Gucio?
A po co ja mam udowadniac cos komus kto i tak mi nie wierzy? Nie mam zamiaru sprzedawac auta i robie to dla siebie!
A fotki SOBIE robie, kolego specjalisto :lol:

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 21, 2003 11:08 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej kłopotami technicznymi :-(

Jaki ma być cel smarowania przed spawaniem ??
Jest dostępny w sprzedaży cynk w spray`u, ale po kilkukrotnych próbach stwierdzam, ze jest skuteczny przy zastosowaniu ok. 3 warstw jako podkład a potem lakierek jakiś...

Ja używam przemysłowych farb stosowanych do malowania kadłubów stratków i mostów :lol: :lol: . Podkład do takiej farby zawiera 70-80 % drobno sproszkowanego aluminium, po próbach w solankach stwierdzam wysoką skuteczność ochrony przed rudą :evil: . Chłopaki dają ok 10 lat gwarancji (zalezy od rodzaju) pod warunkiem prawidlowego nakładania.

Niezależnie od tego co się stosuje - najważniejsze jest dobre wyczyszczenie i odtłuszczenie interesującej nas okolicy !!!

_________________
Mercedes W123 240D `80
Mercedes W123 300D `79 - ex
Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 21, 2003 12:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 23, 2003 5:18 pm
Posty: 125
Lokalizacja: Łódź
Pawełku, czy mógłbyś a propos tych farb stoczniowych :) rzucić kilkoma nazwami oraz cenami?

_________________
Peter
Ex: „Belina” - W123 240D automat taxi version, 414 - 432 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2003 12:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Sprawdze przez dzień to dam znać we wtorek wieczór

_________________
Mercedes W123 240D `80

Mercedes W123 300D `79 - ex

Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
Post: wt kwie 22, 2003 3:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
dziek i za te odpowiedzi, ale jak sie cynkuje spawy??????
ponadto wpadlem na pomysl aby opublikowac moja walke z w115, stronka dopiero powstaje, ale zapraszam
remont.mercedesa.w.interia.pl - bez www.
i jeszcze raz - jak sie cynkuje spawy? interesuje mnie to, bo daje do auta ocynkowane blachy - jestem fanem ocynku - pozdrawiam
szable
W115 , bylo 2.2 , bedzie 3.0


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2003 6:00 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Bylo to opisane pare razy w Oldtimer Praxis, rowniez w SonderHeft.
Zrodlem pradu moze byc akumulator moze byc prostownik. Minus na bude plus do cynku. Elektrolit mozna kupic mozna zrobic. Jedno i drugie nie jest proste. Pierwsze, bo niemiecki producent ma spore obsowy i maly pozadek, drugie bo do tej pory z analizy spektralnej ma skladniki i a powazna analiza masowa jest utrudniona. Mam chyba 80 -90 % masy okreslone. Ponadto mozna prubowac z klasycznymi nie organicznymi elektrolitami, ale te opisane w ksiazce "Poradnik Galwanotechnika", spora cegla, z roznych przyczyn sa niezadowalajace. Jak juz masz elektrolit to musisz pamietac a zaleznosciach miedzy pradem, odlegoscia elektrod i wglebnoscia kapieli. Utrzymanie elektrolitu jest poprzez gabke, futerko albo inne cos mokrego w czym siedzi cynk, oprocz Twojej reki [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl