MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 15, 2003 8:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2002 7:55 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Bielsko-Biała
no wlasnie moze ona mi powie co jest z moim mostem ...
jak pewnie niektorzy pamietaja juz na zlocie w cieninie cos bilo w moim aucie z tylu... bilo juz przy kupnie ... wtedy podobno byl to dyfer... a wiec pierwszy mechanik powiedzial ze to na pewno dyfer i ze on moze taki sprowadzic od naszych zachodnich sasiadow ... spoko sprowadzil ... podobno dobry bez luzow ... wymienil ... skasowal 300 ... i co (cenz ocet) dalej bilo tak samo tylko moze troszeczke inaczej ale w sumie to rzadnej poprawy... spoko ... po jakims czasie pojechalem do drugiego mechanika ten z kolei powiedzial ze dyfer jest ok tylko polos jest wywalona i to ona caly czas bije ... szukalem dlugo polosi ... ale albo nigdzie nie bylo albo chcieli 200 ... na szczescie na zlocie zagadalem sie z kolega mackuzem i wyslal mi po jakims czasie obiecana polos ... oczywiscie sprawna... i co i pojechalem jakies 2 tyg temu do tego mechanika i wzialem ten satry dyfer tez ... mysle skoro dobry to wymienie razem z polosia bo lepiej miec ten oryginalny co tam byl ... no i co... wymienil ... skasowal 120 i znowu (cenz ocet) ... bije dalej... zastanawiam sie czy moze mam jechac do jakiegos 3 mechanika ktory powie mi ze to moze jednak chlodnica [zlosnikz] albo ze caly czas jezdze z otwarta klapa bagaznika... w kazdym razie w sumie to troche kaski poszlo i i tak bije i tak ...
moze do wrozki??? :(

_________________
pozdrawiam
SimpeR
w123 300D '78


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 15, 2003 8:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
jak nie ma poprawy to jedziesz do mechanika i niech zrobi zeby nie stukalo albo niech zrobi tak jak bylo przed remontem i niech zwraca kase bo poprawy nie ma ( a przeciez po to do mechanika pojechales ) i kasy tez nie ma ( w portfelu ).

niech tez nei pitoli ze stare czsci byly do d.... jak nowe tak samo chodza.

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 15, 2003 8:24 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
No dobra wyeliminowałś most i półosie vzas na następne elementy
może to coś w zawieszeniu - amorki u mnie sie coś tłukło i byłem pewny, że to półoś bo maiła luz poosiowy tak ze 2 mm ale po wymianie amorków jak ręką odjoł - ciężko sie zdziwiłem

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 15, 2003 8:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
mi w 200D cos stukalo w tylnym zawieszeniu i ni ch... nie wiadomo bylo co...
mech. stwierdzil, ze wszystko OK, zadnych luzow, niedomagan itp.
nawet na przegladzie specjalnie kazalem sprawdzic i nic... - wbili pieczatke i kazali jechac
i tak stukalo sobie, az przestalo i spokoj ;)
a nie masz np. walnietej opony, lub srob do kol troche zadlugich??
moze to wlasnie sruba Ci wykancza beben?
a wrozka - jak cos to moze byc dobra metoda ;)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 15, 2003 11:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
A mozesz mniej wiecej okreslic co bije? puka czy stuka i mniej wiecej z jakich okolic... Puka na dziurach? przy ruszaniu? hamowaniu silnikiem? caly czas ????? i czy czestosc pukania jest pproporcjonalna do szybksci jazdy? Dzieki temu mozna bedzie sporo wyeliminowac - a i tak sporo zostanie...
Może byc przegub, półosie, sprzegło, łożysko, osłona tłumika, linka recznego, wieszaki recznego [przynajmniej w w124 mi stukaly - a walczyli z tym caly dzien, a okazalo sie, ze trzeba podkrecic jedna srubke], brak osłony gumowej miedzy sprezyna a karoseria [czasami na dziurze obsunie sie sprezyna], amortyzator i wiele innych....

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2003 5:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2002 7:55 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Bielsko-Biała
ja chyba wiem mniej wiecej ... tylko ze zaden mechanik nei moze powiedziec czy to to ... bije przy ruszaniu, przy zmianie biegow, i przy energicznym wciskaniu i puszczaniu gazu... i wydaje mi sie ze to jednak byl ten dyfer bo jak oba byly wyciagniente to nie bily ale jak zalozyl do polosi to dopiero pod obciazeniem bylo slychac ... i teraz by trza bylo kolejny dyfer kupic ... na nowke mnie nie stac a kupie uzywany i znowu bedzie bil...:(((((((((((((((((

_________________
pozdrawiam

SimpeR

w123 300D '78


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 21, 2003 11:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
To znaczy się że stuka a nie bije :roll: To tak jak i u mnie - jakby był luz na dyfrze albo na krzyżaku wału. Ja jeżdże ponad rok od kupna i nie stuko ani mniej ani więcej. Trzeba będzie coś z tym zrobić, ale wg moich przepowiedni to jednak dyferencjał ma luzy. Planuję w przyszłości wymianę ślimaka + ślimacznicy wraz z przyległościami...

Jak rozumiem krzyżaki też wyeliminowałes ??

_________________
Mercedes W123 240D `80
Mercedes W123 300D `79 - ex
Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 21, 2003 12:49 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Pawełek pisze:
To znaczy się że stuka a nie bije :roll: To tak jak i u mnie - jakby był luz na dyfrze albo na krzyżaku wału. Ja jeżdże ponad rok od kupna i nie stuko ani mniej ani więcej. Trzeba będzie coś z tym zrobić, ale wg moich przepowiedni to jednak dyferencjał ma luzy. Planuję w przyszłości wymianę ślimaka + ślimacznicy wraz z przyległościami...

Jak rozumiem krzyżaki też wyeliminowałes ??


W dyfrze jest przekladnia hipoidalna (kola zebate stozkowe), a nie slimakowa ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2003 12:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
[bity] O ja głupi !! Miałem na myśli tenże właśnie komplecik zębatek ! Tak to jest jak się myśli o zbiorach winniczków [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Mercedes W123 240D `80

Mercedes W123 300D `79 - ex

Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 12:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2002 7:55 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Bielsko-Biała
krzyzaki tez wyeliminowalem ...
a wlasnie te kola zembate i stelitki i te wszystkei bebechy w dyfrze to tam stuka/bije ... jak byla zdjeta oslona to wydawalo mi sie ze to tam cale chodzilo az... nie wiem w kazdym razie teraz stracilem do tego nerwy i skoro podobnie jak pawelek jezdze juz rok i nie pogarsza sie to na razie bede tak jezdzil ... poza tym juz praktycznie sie nauczylem tak puszczac sprzeglo ze to prawie nie bije ...:)))

_________________
pozdrawiam

SimpeR

w123 300D '78


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl