Prysznic był dodatkowa opcja w samochodzie tej klasy co Mercedes. Nalezy byc dumnym, bo tylko w jakis 30 % klubowych pojazdow wystepuje. Opcja jest tak prestizowa, ze firmie nie udalo sie dobrac wystarczajaco prestizowych cyfr do zakodowania opcji i nie ma jej w datenkarcie
Do rzeczy:
Po pierwsze - udrożnić rury odpływowe, te na scianie ogniowej, w komorze silnika mniej wiecej na wysokosci wewnętrznych krawędzi kratek wlotowych. Czarne, średnicy kolo 5cm, kończące się zwężeniem ze szczelinką. Materiał guma, długość nie więcej niż łokieć.
Jak nie pomoże, to zdjąć podszybie między kratkami wlotów i przeanalizować, czemu leci woda do środka, a źródełko usunąć. Podszybie zdejmuje się następująco:
- zdejmujemy ramiona wycieraczek
- przeciskamy środki kołków mocujących kratki, tak co by wpadły pod kratki i wyjmujemy kratki
- Przeciskamy środki kołków mocujących podszybie, wyciągamy kołki, odkręcamy nakrętkę na osi wycieraczki, wyciągamy spod uszczelki podszybie.
powodzenia
PS. Może się zdażyć że ulewa przerosła możliwości drożnych odpływów i woda poszła nad grodziami...