znając życie i tych wszystkich naszych "fachowców" od gazu to nie mają pojęcia o zasadzie pracy silnika... ja swoje podboje z gazem jak zaczynałem to jak "fachowcy" słyszeli hasło: "mercedes" to nagle woda w usta i ze oni tego nie robią i że sie nie znają itd cały worek wymówek!!!!
pytanie jest proste!!!
jak zachowuje się na benzynie????
jeśli na benzynie bedzie dzialac OK to na gazie tez powinien... benzyna wiele błędów (usterek) wybacza i np taki KE-Jetronic potrafi w połowie niesprawny chodzić i lajkonik nawet nie będzie wiedział że coś jest niesprawne!!!!!
Gaz niestety nie wybacza!!!!
Tutaj jak jest coś niesprawne od razu to odczujesz...
podam kilka przyczyn za niskich obrotów:
- za wolne obroty ustawione (regulatorem i parownikiem) to trzeba jedno i drugie ustawic żeby było OK
- zapchany filtr gazu
- nieszczelnosć przepustnicy - niedomyka sie (ssa za duzo powietrza na biegu jałowym przez co zadławia się powietrzem)
- ogólnie "dziura" w układzie ssącym tzw lewe powietrze... nawet nie wiesz ile lewe powietrze może namieszać...
Na twoim miejscu zdjąłbym filtr powietrza i zobaczył stan wszytskich wężów gumowych... może któryś pękł bądź spadł...
To co mówisz sugeruje mi jeszcze regulator wolnych obrotów... Może się zaciął??? i nie podaje powietrza????
Jednym słowem za mało powietrza dławi silnik i za dużo czyni to samo
A więc rękawy w górę o do roboty!!!!
życze sukcesów a w razie pytań masz forum

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... -
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany
MB W124 230E czarny mafioso
