MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 09, 2025 5:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 30, 2006 7:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 05, 2006 3:15 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Paryz
Jezdzilem 3 lata na gazie, zrobilem ponad 100 tys km, az powiedziala ( gwiazda ) DOSC, zaczela prychac, silnik chodzil nierowno jak by na 3 cylindry i kopcil na czarno. Kazalem sciagnac instalacje gazowa, dalem glowice i zawory do zrobienia, wymienilem uszczelki i wszystko co sie nadawalo do wymiany. Po zlozeniu do kupy autko owszem odpalilo ale nie moge sobie poradzic z wolnymi obrotami, silnik dalej pracuje nierowno jak by mial za duzo paliwa
Czy jest gdzies regulacja mieszanki paliwa lub moze co steruje iloscia paliwa podawanego do wtryskow? :roll:

_________________
Kocham moje Mesie : W 126 i W 201


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 7:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Witam bliźnaika ;)

swistak69 pisze:
co steruje iloscia paliwa podawanego do wtryskow?



Zaraz ktoś złośliwy na tak zadane pytanie powie Ci, że jest i nazywa się KE-Jetronic.[hehe]
IMHO jedź do serwisu Boscha gdzie za 80-100PLN zrobią pełną diagnozę układu (czujniki, potencjometry, podcisnienia etc..) i regulację.
Bez zaplecza porządnie tego sam nie zrobisz.

Swoją drogą wystawiłeś piękną laurkę dla LPG. [szalone]

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 7:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
troche zrobiłes to od du#y strony.... przed zdjeciem głowicy to sie robi diagnstyke co i jak -jakie cisnienia albo cos-moze to nie głowcia a np skład mieszanki lub podcisnienie etc.Jedyne wyjcie to komplesowa diagnostyka przez kogos kto sie zna na LPG.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 8:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
swistak69 pisze:
Po zlozeniu do kupy autko owszem odpalilo ale nie moge sobie poradzic z wolnymi obrotami, silnik dalej pracuje nierowno jak by mial za duzo paliwa

to samo bylo u mnie jak rozregulowalem sklad mieszanki, nie wiem jak jest w 300 ale w moim jest sruba na imbus 3 na srodku pokrywy filtra powietrza

_________________
Piotr

W140 500 SEL
W126 420 SE
Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 8:42 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 05, 2006 3:15 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Paryz
Przed zdjeciem glowicy zmierzylem cisnienie na poszczegolnych cylindrach i tak : pierwszy 4, drugi 6, trzeci 11 reszty nie mierzylem, wczoraj po zlozeniu wszystkiego do kupy mam wszedzie 11 do 12, prawie jak nowe, kompresja OK, co do diagnostyki u Boscha to bylem u nich 2 lata temu, podlaczyli 100 tys przewodow i tak ustawili, ze nie mialem pozniej ssania a na benzynie tracily sie wolne obroty : nie mam juz do nich zaufania ( przy okazji - jestem z Bielska-Bialej ) <br>Dodano po 3 minutach.:<br> to samo bylo u mnie jak rozregulowalem sklad mieszanki, nie wiem jak jest w 300 ale w moim jest sruba na imbus 3 na srodku pokrywy filtra powietrza
_________________
u mnie tez jest cos takiego ale pewnie ja rozregulowalem i nie wiem jak wrocic do punktu wyjscia

_________________
Kocham moje Mesie : W 126 i W 201


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 8:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
swistak69 pisze:
u mnie tez jest cos takiego ale pewnie ja rozregulowalem i nie wiem jak wrocic do punktu wyjscia

jesli kopci na czarno to mieszanka jest za bogata, musisz krecic po trochu odwrotnie do ruchu wskazowek zegara aby zubozyc mieszanke

_________________
Piotr



W140 500 SEL

W126 420 SE

Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 9:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 05, 2006 3:15 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Paryz
pszamrej pisze:
jesli kopci na czarno to mieszanka jest za bogata, musisz krecic po trochu odwrotnie do ruchu wskazowek zegara aby zubozyc mieszanke

probowalem na wszystkie strony chyba cos popsulem

_________________
Kocham moje Mesie : W 126 i W 201


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 30, 2006 9:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
swistak69 pisze:
u mnie tez jest cos takiego ale pewnie ja rozregulowalem i nie wiem jak wrocic do punktu wyjscia

Może spróbuj tak: "Zakręć" do oporu (odwrotnie do ruchu wskazowek zegara) ale licz te obroty i zapamiętaj i porównaj z moja propozycją. Potem odkręcaj zgodnie ze wskazówkami zegara. U mnie to było około 3,5 obrotu. Musisz szukać w tej okolicy. Ale uwaga - są dwa takie punkty gdzie silnik dobrze pracuje (drugi chyba po 6 obrotach - już nie pamiętam) - chodzi o ten pierwszy. A potem trzeba pojechać na ustawienie składu mieszanki (też będą kręcić tą śrubą). [zlosnik]

P.S. Puściłem maila na priv. Nie doczytałem że 86r. :( więc chyba K-Jetronic

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 31, 2006 12:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
podczas krecenia trzeba troche wcisnac te srube o ile sie nie myle
pozdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 31, 2006 1:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
maciek-126 pisze:
podczas krecenia trzeba troche wcisnac te srube o ile sie nie myle
pozdr.

trzeba wcisnac, u mnie w jedna strone szla dosc dobrze za to w druga musialem dociskac drugim kluczem bo nie lapala

_________________
Piotr



W140 500 SEL

W126 420 SE

Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 31, 2006 3:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 05, 2006 3:15 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Paryz
Wszystko pieknie ladnie, ale przy sciaganiu glowicy prawdopodobnie uszkodzilem ostatni z czterech czujnikow - chyba odpowiedzialny za ssanie i teraz po odpaleniu wskaznik nie pokazuje temperatury chociaz silnik jest cieply i caly czas sie zalewa
CZY DOBRZE ROZUMUJE? Specjalisci?

_________________
Kocham moje Mesie : W 126 i W 201


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl