MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 12, 2025 9:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 04, 2006 1:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Witam
Mam problem otoż nie jestem pewien jak dobrze ustawić rozdzielacz. Dodam iż był on zdejmowany i samochód chodzi, ale przy zapalaniu potrafi czasami odbić w druga stronę (jakby nie zawsze iskrę miał a przy następnym zapłonie mieszanka jest za bogata no i odbija ).
Oczywiście można na oko pokręcić aparatem, ale ja wolałbym dowiedzieć się jak to miało być, a jak to nic nie da to wtedy na oko.
Jeszcze jedno aparat , kable i świece są nowe, czujniki od zapłonu też są dobre.
Mam jedynie wątpliwości co do czujnika na kole pasowym ale on zlicza chyba tylko obroty(ma minimalną regulacje. W serwisie mi powiedzieli ze tylko obroty zlicza więc nie ma chyba znaczenia w jakim dokładnie położeniu jest.)
Ustawienia dokonywać na położeniu ZZ oczywiście ??

Motor oczywiście M102.922 na gazniku pierburg 2ee.
Załączam dwa obrazki na których narysowałem moją wersje proponowanego ustawienia.

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1162644143_rozdz.jpg
Za odpowiedzi dziękuje.


Ostatnio zmieniony pn lis 06, 2006 3:27 pm przez FreQ, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 12:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Masz też problem z zacinającymi się klawiszami?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 3:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Witam wszystkich :o :o
Dzięki za wasze rady i porady :D Wisze wam po kolejce [oczko]

Cytuj:
Masz też problem z zacinającymi się klawiszami?

MOze chodzi o !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie to szkurcz byl [usmiech]

Dziś poszedłem do garażu i odkręciłem kopułkę. Stwierdziłem iż te niemcy to sprytni są, dać tak znacznik żeby trzeba było go z lupą szukać i jeszcze szmatką przecierać.
Obrazek

Po zlokalizowaniu znacznika stwierdziłem że palec był faktycznie za daleko i czasami mogła iskra nie przeskakiwać , dlatego też miałem odbicia przy kręceniu rozrusznikiem.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 3:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
FreQ pisze:
Załączam dwa obrazki na których narysowałem moją wersje proponowanego ustawienia.

Wg Twojego ustawienia jest zbyt późny zapłon ma mieć jeśli się nie mylę 10-13 st. przed ZZ, a to co na tej focie jest to prawdopodobnie składanie motoru do kupy dokładnie ustawianie rozrządu
to już było [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 3:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Helo
MOgłem wpierwej poszukać a póżniej pytać [szalone]
NO coż uczyć sie trzeba całe życie.
Cytuj:
FreQ napisał:
Załączam dwa obrazki na których narysowałem moją wersje proponowanego ustawienia.


To były tylko obrazki przykladowe (a dokładnie ten w paint'e rysowany odręznie ale chyba go skasuje aby nikt nie brał z niego przykładu)
Najważniejsze że mam wszystko dobrze teraz. [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 8:05 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jeżeli impulsy do modułu zapłonowego brane są z Hallotronu w aparacie zapłonowym - ustawienie aparatu ma bezpośredni wpływ na kąt zapłonu. Jeżeli impulsy brane są z koła zamachowego - rozdzielacz służy jedynie do rozdzielania iskry, i jego obrót ( w pewnych granicach) nie ma wpływu na kąt przyspieszenia zapłonu.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl