MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 11, 2025 6:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 07, 2006 10:41 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lis 07, 2006 10:27 pm
Posty: 1
jak go juz kupiłem latem grzał non stop wewnątrz regulacje te dwa pokrętła od temperatury nic nie dają jak by nie chodziły pomocy bo ja juz rady nie daje


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 7:53 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Witam Cie także.
poszukaj po forum temat był dokładnie omawiany:
są koło aku takie zaworki, co rządzą przepływem w małym obiegu nagrzewnicy. Albo są zepsute albo źle sterowane - wszystko jest na forum - trzeba tylko poszukać, albo udać się do warsztatu.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 5:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
jak nie sa zasilane, to sa w pozycji otwartej i wtedy grzeje na max.
Przy tych zaworkach, masz kostke, ma 3piny, środkowy masa, skrajne boczne to +, jak podasz na środkowy -, i na któryś z boku +, to usłyszysz jak pracuje zaworek, jak nie działa, masz walnięte silniczki.
Sprawdz napięcie na kostce która odpiołes, rozkład pinów taki sam.
albo wsadz zawór od W123 - jest mechaniczny i niezawodny [zlosnik] , z wnętrza kabiny nie będzie regulacji, ale nie ma sie co popsuc ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 7:30 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Marcin S pisze:
Przy tych zaworkach, masz kostke, ma 3piny, środkowy masa, skrajne boczne to +, jak nie działa, masz walnięte silniczki.


Hola, hola! Jak nie jesteś pewien, to nie wprowadzaj w błąd!!
Na środkowym jest plus, na zewnętrzne przychodzi sterowanie MASĄ z kabiny!

A poza tym to są zawory, a nie żadne silniczki...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 9:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Gerri pisze:
Marcin S pisze:
Przy tych zaworkach, masz kostke, ma 3piny, środkowy masa, skrajne boczne to +, jak nie działa, masz walnięte silniczki.


Hola, hola! Jak nie jesteś pewien, to nie wprowadzaj w błąd!!
Na środkowym jest plus, na zewnętrzne przychodzi sterowanie MASĄ z kabiny!

A poza tym to są zawory, a nie żadne silniczki...


w życiu się z tobą w tym momencie nie zgodze, W środkowym miałem mase, w skrajnych + ( W124 200D 86r bez klimy) .

Zawory, oczywiście że tak, ale co jest elementem wykonawczym ?
dwie opcje: silniczek, elektromagnes, silnik krokowy (odpada ze względu na sterowanie)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 10:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
powiem tak:
latem miałem dokładnie ten sam problem!!!!
grzał mi jak porąbany!!!!
ale zrobiło się nieco chłodniej na dworze to wszystko wróciło do normy i cholera wie co mu jest/było...
i zauważyłem jeszcze jedną fajną zależność!!!
gdzieś w kabinie jest jakiś czujnik temperatury bo jak otworze np teraz okno i temp sie ustawiła np na 23stopnie i grzało mi powietrzem takim w sam raz czyli pod ręką nawet czułem chłód z nawiewu to po potwarciu okna i zmianie temp wewnątrz auta i NIE RUSZANIU pokręteł od temp nawiewu wyrażnie wzrasta temp ogrzewania!!!
tylko pytanie dlaczego latem skoro bylo powiedzmy ponad 30 stopni i wlaczalem nawiew to leciało gorące powietrze a teraz jest Ok?????

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 10:49 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Marcin S pisze:
w życiu się z tobą w tym momencie nie zgodze,


To Twoje niezbywalne prawo na forum [zlosnik]

Trudno jednak dyskutować z kimś, kto nie mając za bardzo pojęcia o działaniu systemu stara się być niekwestionowanym autorytetem i jest święcie przekonany o swojej racji...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 11:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Gerri pisze:
Marcin S pisze:
w życiu się z tobą w tym momencie nie zgodze,


To Twoje niezbywalne prawo na forum [zlosnik]

Trudno jednak dyskutować z kimś, kto nie mając za bardzo pojęcia o działaniu systemu stara się być niekwestionowanym autorytetem i jest święcie przekonany o swojej racji...

nie no nieprzesadzajmy :roll: , napewno za taką osobę sie sie nie uważam .
Ale skoro twierdziesz że w 3pinowej kosce na środkowym pinie jest +,i dodatkowo jest podwojony, i jest zmasowany - ok! [zlosnik]

OT: To tak jak ze sterowaniem klimatyzacji manualnej, 3przyciski, w kazdym dioda, w jednej wersji jak sie dioda pali to klima właczona, w drugiej wersji jest wyłączona ( w instrukcji do W124, jest opisana klima 2rodzaju ) i tez można sie sprzeczac.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl