MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 13, 2025 10:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob gru 02, 2006 2:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Masz Ci niespodzianke
erio
co do twoich pytan to gdy krece na rozruszniku
1.Jestem w stanie utrzymac wezyk i zatrzymac benzyne
2.napelnienie butelki o poj 1l zajelo by wieki to jest tak ze wlacze zaplon to troche piliwa poleci, potem gdy krece go na rozruszniku to tez cos tam cieknie ale coraz slabiej i w koncu moza powiedziec ze przestaje

Zaraz sprawdze jeszcze co z tym wezykiem powrotnym


Pozdr. <br>Dodano po 26 minutach.:<br> co do tego przewodu powrotnego to daje rade go przedmuchac wiec napewno nie jest zatkany ani nic takiego

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 02, 2006 4:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
ad 1 i 2 ... tzn twoj silnik nie dostaje paliwa, moze pompa nie dostaje prądu,

winna jest albo pompa, albo filtr, albo przewody dochodzace do ukl wtryskowego, uklad wtryskowy powinienies miec dobry bo z pustergo to i salomon nie naleje ... powinienes miec takie cisnienie ze palcem z trudem da sie utrzymac zeby cie nie pochlapało,

odkrec wezyk pod samochodem od pompy i podstaw wanienke jakś, i zobacz jak lecie bezposrednio za pompa, przed filtrem, jak nie teci, to albo pompa, albo zatkany zbiornik lub przewod do pompy,

albo pompa daje czadu, a filtr lub przewody pod autem sa zatkane, albo pompa nie dostaje paliwa od zbionrnika i nie ma co tloczyc,

Odlacz tez przewody pradowe idace do pompy paliwa i podepnij bezposrednio do akumulatora ... i zobacz czy zacznie sikac jak pan Bog przkazał ( bo dziwne jest ze ci zamiera przeplyw paliwa przy kreceniu rozrusnikiem ...)

Na koniec odkrec pompe od zbiornika (przewód) i wlej do zbiornika paliwo ... i sprawdz czy sie wylało na podloge ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 03, 2006 11:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam
Problem zostal pomyslnie rozwiazany [zlosnik]
Wszystkiemu winien okalaz sie kalebek doprawadzajacy prąd do pompy (tej przy samym zbiorniku) gdu zdjolem z niej ta plasitkowa oslone okazalo sie ze jeden z kabelkow zjadla rdza i sie rozsypal :-? dorobilem wiec kawalek nowego polutowalem co nieco i wszystko dziala tak jak powinno paliwo dochodzi do silnika tak ze ten jest w stanie normalnie pracowac [zlosnik]

Chcialbym podziekowac wszystkim ktorzy udzielali sie w tym watku. Bez was nie naprawilbym tego.
Serdeczne dzieki za pomoc.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl