MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: traci moc
Post: pt sty 19, 2007 12:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:50 pm
Posty: 174
silnik 2.2 D, 1996 roczek, pompa lukasa.


opcja jest taka ze dosyc czesto sie zdaza ze nie wkreca sie powyzej 3.5 tys obrotow. tak jak by cos go mulilo. I albo samo przechodzi albo trzeba wylaczyc i wlaczyc silnik. Jakies propozycje ??

_________________
E220 TAXI

W210 1996r 2.2D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 19, 2007 2:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
nie wiem czy ten silnik ma przepływomierz ale w nowszych jest i jak walnie to własnie do 3000 obr sie za nic świecie nie wkręci


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 19, 2007 5:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:50 pm
Posty: 174
master pisze:
nie wiem czy ten silnik ma przepływomierz ale w nowszych jest i\ jak walnie to własnie do 3000 obr sie za nic świecie nie wkręci



przeplywomierz mam. ale o ile pamietam to jezdzilem jakis czas z odlaczonym bo nawet nie wiedzialem i bylo ok. wiec nie wiem czy to moze byc to

_________________
E220 TAXI



W210 1996r 2.2D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 19, 2007 9:06 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 11, 2007 7:21 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Witam mam MB w210 2,9 td w automacie
mam podobny problem woz niema mocy. Przy starcie idzie jak przeciag
ale przy wyprzedzanu depczesz (redukuje bieg) i nie idzie niewiem co jest?
popuszczasz mu gazu wrzuci wyrzszy bieg i ciagnie (slabo choc lepiej niz na nizszym biegu)
mam jeszcze w124 2,5d (oczywiscie w automacie) i powiem wam ze przy wyprzedzaniu 124 jest lepszy DEPNIESZ (redukcja) i idzie i to dosc sprawnie
CO JEST POMOCY ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 12:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:50 pm
Posty: 174
skowronsl pisze:
Witam mam MB w210 2,9 td w automacie
mam podobny problem woz niema mocy. Przy starcie idzie jak przeciag
ale przy wyprzedzanu depczesz (redukuje bieg) i nie idzie niewiem co jest?
popuszczasz mu gazu wrzuci wyrzszy bieg i ciagnie (slabo choc lepiej niz na nizszym biegu)
mam jeszcze w124 2,5d (oczywiscie w automacie) i powiem wam ze przy wyprzedzaniu 124 jest lepszy DEPNIESZ (redukcja) i idzie i to dosc sprawnie
CO JEST POMOCY ?


u mnie tez tak jest ze jak odpuscisz troche gazu to lepiej idzie. Dodam jeszcze ze czesto sie zdaza tak ze po uruchomieniu gasnie a po ponownym juz jest OK. WTF ??

_________________
E220 TAXI



W210 1996r 2.2D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 1:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
może zatkany filtr paliwa??

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 4:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:50 pm
Posty: 174
Meeta pisze:
może zatkany filtr paliwa??



w poniedzialek wymienie. zobacze. Filtr ma ze 25 tys. ale przy polskim oleju napedowym to pewnie za duzo

_________________
E220 TAXI



W210 1996r 2.2D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 4:57 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 11, 2007 7:21 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Cytuj:
może zatkany filtr paliwa??



filty wymienone wszystkie jaie byly mozliwe
moim skromnym zdaniem to nie tu jest przyczyna tylko przy dolocie powietrza (za filtrem)sa zaworki i one czasami sie nie otwieraj bac niezamykaja mozliwe ze sie myle


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 7:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
skowronsl pisze:
Cytuj:
może zatkany filtr paliwa??



filty wymienone wszystkie jaie byly mozliwe
moim skromnym zdaniem to nie tu jest przyczyna tylko przy dolocie powietrza (za filtrem)sa zaworki i one czasami sie nie otwieraj bac niezamykaja mozliwe ze sie myle

dokładnie -tam sa rozne zaworki sterujace turbina i własnie ta utrata mocy przy wyprzedzaniu to wejscie silnika w stan awaryjny i utrata mocy.Zgaszenie silnika przywraca bład az do kolejnego załapania błedu.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 8:48 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 11, 2007 7:21 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
jak to zlikwidowac,naprawic aby tak sie nie dzialo


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 21, 2007 12:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:50 pm
Posty: 174
tylko ze j anie mam turbiny

_________________
E220 TAXI



W210 1996r 2.2D


Na górę
Post: ndz sty 21, 2007 5:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 20, 2007 9:46 am
Posty: 20
Witam Wszystkich

Miałem podobny problem z silnikiem 2,9 tdi. Mordowałem się przeokropnie - w mieście bez problemu ale poza po kilkudziesięciu minutach max 130-150 km/h i 2500 - max 3000 obr/min. Wyłączenie na moment silnika przywracała normalny stan na kilkanaście minut. Na forach niemieckich też ten sam problem i to bez względu na silnik / wszystkie diesle /. Rozwiązanie problemu jest złożone. Od turbiny, komputera, przepływomierza, pneumatykę, .....Komputer na ASO nie wykazuje błędów. Ja trafilem ze swoim motorem w miarę szybko. Po czyszczeniu LMM / przepływomierza /, uszczelnieniu turbiny i myciu przewodów od turbiny do kolektora - oczywiście bez efektów - czyli metodą prób i błędów przeszedłem do pneumatyki. Na przewodzie schłodzonego powietrza / po prawej stronie od filtra powietrza na samym wierzchu /jest w 2,9 tdi zawór - przepustnica sterowana pneumatycznie / puszka o średnicy baterii takiej grubej chyba R 20 i ok połowy jej długości / . A w niej - bo rozbiera się bardzo prosto uszczelka silikonowa z rantem na którym znalazłem pęknięcie ok 1 cm. Po rozgrzaniu się silnika i wysokim podciśnieniu przepuszczała ta szczeliną i to było przyczyną utraty mocy i przejście w tryb awaryjny. Koszt uszczelki niestety z puszką ok 180 zeta - dostępna jedynie serwisie. Uszczelka warta z 5 zł, a robty / szukania /po kokardy.


Czacza


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 17, 2007 1:53 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 11, 2007 7:21 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
elo chlopaki to nie zaworki ................
tylko jakis gniecuch wepchal swe rece!!
mialem wezyk podcisnienia czy cos takiego nie podpiety i dlatego braklo mocy,
tera idzie CH...........J
ze to w210 2,9td (starego fura to juz jest nie wazne)


ja mam W123 3,0d AUTOMAT(polecam)
zona w124 2,5d AUTOMAT

beczka jest lepsza (brak eletroniki)

DZIEKI WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE i OODPOWIEDZI

posatram sie w niedziele i zamieszcze zdjecia
(to jest chyba watpliwe bo znowu pijemy, choc mam juz zdjecia okulara i 124; brak mi w123 mojego mitka z prostej przyczyny "synio utopil mi MINOLTE" w LUPAWSKU okolice BYTOWA, KASZEBY, postaram wszystko pokazac, jak tylko bede mila chwile)


POZDRAWIAM MERCEDESIARZY (kazdego rodzaju)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl