MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 11:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 16, 2007 8:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Jechalem sobie spokojnie do domku z pracy i w pewnym momencie dopnolem do oporu gaz, silnik wkrecil sie na obroty by po chwili zrobic zabke (tak jakbym rownie gwaltownie gaz puscil na manualnej skrzyni) poczym znow na ulamek sekundy zalapal i zdechl. Paliwo jest (benzyna/lpg) iskra jest auto nie odpala. Nie spadly zadne przewody ani nic z tych rzeczy po godzinnej akcji reanimacyjnej wiem tylko tyle ze to raczej cos z zaplonem (nie pali ani na benzynie ani na lpg) mam swoje typy jednak chetnie poslucham waszych opinii na ten temet co to moze byc. Przydazylo mi sie to jak jechalem na benzynce i auto do tego czasu zachowywalo sie jaknajberdziej prawidlowo.

P.S. Pawel dzieki za pomoc w reanimacji i scholowanie. [pub]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 17, 2007 8:37 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A iskre sprawdzales czy jest?

Ide na kawe bo juz nawet tekstu ze zrozumieniem czytac nie umiem.... :oops:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Ostatnio zmieniony śr sty 17, 2007 9:50 am przez TReneR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 17, 2007 9:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
ja bym powiedział, ze Ci strzelił ...
Więc sprawdź rurke która wchodzi do gumy nad kolektorem dolotowy od regulatora obrotów - bez sciągnięcia obudowy filtra jej nie widać.
Dodatkowo klapa mogła sie zaciąć w gardzieli.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 17, 2007 1:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
mza pisze:
ja bym powiedział, ze Ci strzelił ...


A może strzelić przy jeździe na benzynie?
Bo nie wiem..
Myślałem że jak nie używam gazu, to już się nie muszę czuć jak saper [cool]

_________________
________________
W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 17, 2007 1:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
mza pisze:
Dodatkowo klapa mogła sie zaciąć w gardzieli.

tu bym też się skłonił skoro jest iskra to zbyt bogata [szalone] ale wystarczy tylko pokrywę filtra zdjąć i sprawdzić czy chodzi bez zacięć
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 17, 2007 7:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Zarowno przewody gumowe jak i klapa spietrzajaca sa cale i na miejscu to byly rzeczy jakie sprawdzilem jeszcze na miejscu.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 18, 2007 8:43 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam

roadrunner pisze:
iskra jest auto nie odpala


roadrunner pisze:
Zarowno przewody gumowe jak i klapa spietrzajaca sa cale

No to Panie albo się przestawił zapłonik skoro jest iskra, a on nawet nie pierdnie albo/lub krokówka sięzawiesiła i wystawia max otwarcie [szalone]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 18, 2007 11:30 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
no zaplon to jest w M103 regulowany przez modul i nie ma mozliwosci przestawienia, a co do krokowki to nie za bardzo wiem co masz na mysli.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 19, 2007 12:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
pewnie ten zawór powietrza dodatkowego na obrotach jałowych... ten między rurami kolektora dolotowego :)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 19, 2007 9:38 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
roadrunner pisze:
no zaplon to jest w M103 regulowany przez modul i nie ma mozliwosci przestawienia, a co do krokowki to nie za bardzo wiem co masz na mysli.


Moze sie przestawic sam palec jezeli jest uszkodzony (ktos kiedys opisywal taki przypadek na forum)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 19, 2007 7:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
W m103 palec jest przykrecany trzema srobami

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 5:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
dobralem sie dzis do mojego autka - sobota to pierwszy dzien kiedy mialem czas przed zmrokiem a musialem pracowac pod chmurka. zaczolem od sprawdzenia rezystancji czujnika polozenia walu bo to najprostsze, wskazanie prawidlowe (~800 ohm) wiec przeszedlem do fazy 2 czyli sprawdzenia palca rozdzielacza, myslalem ze poprostu mam przebicie lub rezystor juz nie dziala ale to co tam znalazlem przeszlo moje wyobrazenie.

Obrazek

Tak wyglada normalnie piasta do ktorej przykrecony jest palec rozdzielacza a ona z koleju do walka rozrzadu. po zdieci kopulki jednak znalazlem to :

Obrazek

To ze pekla piasta to raczej cos malo pospolitego element odlany z solidnego materialu na ktorym mocowany jest tylko plastikowy lekki palec rozdzielacza. Analiza przelomu zdradza ze pekniecie jest od dawna a element trzymal sie na kilku milimetrach. Co bylo przyczyna tej usterki - nie mam pojecia.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 22, 2007 11:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
pewnie ktoś miał nerwa ... [zlosnik]

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl