MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 10:27 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 01, 2007 8:55 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Jak jest z regulacja i gdzie ona sie znajduje w 126, chodzi mi o to ciegło ktore reguluje ile skrzynia ma ciagnac na jakim biegu, czy smieniac szybciej czy pozniej...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 10:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Lepiej tego nie ruszaj sam. Daj temat regulacji specom od skrzyń automatycznych.
Tym bardziej, że masz tam też układ podciśnieniowy.

Powodzenia,

_________________
MB - full contact
126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 5:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Kolego, pytam o typowo mechaniczne cieglo ktore kazdy majacy pojecie o co chodzi reguluje sam i nie slyszalem zeby cos rozwalil, a podcisnienie to inna sprawa i o to nie pytam...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 6:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Powinno to byc połączone z linka od gazu wiec szukaj gdzies w tych rejonach.

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 01, 2007 8:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
jest podłaczone do drutologi przy sterowani przepustnicą. Jedna linka jest od gazu podłaczona co cięgna, to zaraz obok będzie do ASB.
Jak poluzujesz to biegi będa się zmieniały przy niższych obrotach silnika (wdepnięcia gazu)
U mnie jeden obrót o 360* dał zmiane monentu zmiany biegu z 3500obr do 2700obr, przy tak samo wciśnietym pedale gazu. i znacząco lepiej sie jeżdzi
Zrobiłem najpier kropke mazakiem, żeby w razie czego wrócić do stanu z przed regulacji - ale wyszło super [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 02, 2007 8:33 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Dzieki, wlasnie o to mi chodzilo, robilem t0o juz w 123, i domyslalem sie ze zasada bedzie ta sama, ale 126 to dla mnie ogromna nowosc i "dopiero się poznajemy" :-)
Poprzedni wlasciciel ma to ustawione dosc ciasno, i biegi takie jak 2 i 3 musze ciaknac do 3500 nawet 3800, a mi bardziej bodoba sie jak on dostojniee mruczy, choc dzwiek na obrotach jest tez niczeko sobie hiehie,
i przez to przy predkosci jaka sie czesto jezdzi czyli 50- 80 przy za gwaltownym wcisnieciu gazu autko usiluje zmienic jakby 2 w dol (takie jest wrazenie, silnik wchodzi prawie na czerwone i dopiero jak sie odpusci wpina bieg, (tarczki sie nie slizgaja bo znam to uczucie i to nie to...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl