mojojojo13 pisze:
1) Od którego roku Mercedes wypuszczał auta z ocynkowaną blachą? ostatni miesiąc spedziłem na oglądaniu W124 i wszystkie były nią dotknięte - może to głupio zabrzmi ale szukam u siebie dziury w całym i jeszcze nie znalazłem miejsca w którym auto by rdzewiało

choć nie było nigdzie uderzone ani malowane - Więc? Aha dodam jeszcze że auto przed zakupem obejrzałem dokładnie od spodu i też nic.
2) jest to rok 1998 a dokładnie koniec kwietnia - model po liftingu w Vinie mam taką opcje - już sobie przetłumaczyłem na pl ale ciągle nie jest dla mnie jednoznaczna :
Change of year of model, last figure shows new model year
??spotkał się ktos z czymś takim kiedyś?
a to ?: aej. 97/2 (с 09.12.1995)
Z tą opcją też się pierwszy raz spotkałem:
elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
3) Silnik ma najechane 173k km i jestem w stanie w to uwierzyć bo chodzi jak zegareczek - czego spodziewać się po silniku 220D (70KW)jeszcze nie CDI?
Za pomoc szczere Dzięki bardzo
1. Co do ocynku to pewnie na forum znalazłeś dość długą dyskusję na ten temat, m.in. Bukola. Część jest za tym ze ocynk jest od 1985, część że nie. W202 tak tragicznie nie rdzewieje, jeśli nie było naprawiane. Zdarzają się pordzewiałe okolice zamka w tylnej klapie (w W210 też).
2. Rocznikowa zmiana modelu, tak jak Ci wyjaśnił beet.
To aej. 97/2 już gdzieś widziałem, ale nie pamiętam.
Elimination.... też widziałem w paru vinach, głównie w autach z Francji.
3. Silnik jest identyczny jak ten w W115 ....
żartowałem. Silnik jak silnik.
Pozdrawiam.