Ocet pisze:
Jesli chodzi o instalacje:
Do kazdego silownika ida dwie rurki. Czy do elektrycnych idzie mniej kabli i dlatego jest prosciej?
Jesli chodzi o ten trzask jaki sie wydobywa ze elektryka niczym z plamanej klapki pierwszych magnetofonow mnie jakos nie pociaga, moj nawet nie syczy.
Podcisnienie bylo montowane jeszcze w B4.
A powiedz mi Occie jak dłuo może stać twoje auto i otworzy sie cały central 8 godzin 12 i po frytach a przy elektrycznym no sam wiesz ....
Teraz co do kładzenia okablowania, że tak powiem ryrki są o niebo droższe od kabla a dolicz złączki i rozgałęźniki - wychodzi kupe siana pozatym kabel o niebo łatwiej połozyć niż tą grubą rurke od podciśnienia no i trzba mniej pruć auto bo kabelki że tak powiem łatwiej ukryć.
Czyli reasumując koszt elektrycznego zamka jest duuuuuużo tańszy, montaz duuuuużo łatwiejszy, jak masz alarm to podłączasz od razu do centralki i jest to zintegrowane a w pneumacie musisz i tak kupić siłownik elektryczny aby to on otwierał drzwi kierowcy a co za tym idzie i reszte drzwi no panowie możecie być i ortodoksami ale akurat w tym temacie prąd jest o niebo lepszy i już a wiem co mówie bo sam osobiście walczyłem z pneumatem przez pół roku potem sam osobiście zamontowałem cntral elektryczny zintegrowany z alarem i wiem co mówie
