MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 7:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 26, 2007 7:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 26, 2006 6:06 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Chełmno
Witam Szanownych Klubowiczów !
Proszę o wskazanie miejsca gdzie powinienem szukać przekaźnika 4 pinowego (tak wynika ze schematu) który załącza podgrzewanie spryskiwaczy szyb oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego.

_________________
Pozdrawiam: Andy
W201.024 190E, KE Jetronic 2,0 z VII 91r


Na górę
Post: pn lut 26, 2007 8:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Andy pisze:
Witam Szanownych Klubowiczów !
oraz podgrzewanie wstępne kolektora ssącego.


:o :o :o podgrzewanie kolektora???????????????

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 26, 2007 10:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Podgrzewanie dolotu i gaznika - w gaznikowcach ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 5:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
JAk wyzej. ZApomnij o podgrzewaniu kolektora podczas gdy posiadasz wtrysk. W gazniku owszem ale nie z ke-jetem.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 6:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
jest równiez przy wtrysku , mam zreszta taki do sprzedania [zlosnik] - wygląda jak gruba uszczelka pod kolektor z wypustkami w kanałach dolotowych) ... gdyby sie ktoś na syberie wybierał [zlosnik] ( 91r, wersja na szwajcarie, z 2lambdami, przed i za katem + zawór zwrotny przy 4garze na kol wydechowym)

Do spryskiwaczy w W124 jest w masce nad bezpiecznikami, pod przykrywka wyglądająca jak zaślepka po lampce


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 7:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 26, 2006 6:06 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Chełmno
Tak jak Marcin S opisał z tym, że nie mam dwóch sond lambda a do kolektora ssącego w dolnej części dochodzi łącze z przewodem o przekroju 2,5 mm słuzące do podgrzewania.
Temat wypłynął w trakcie szukania przyczyn trudnego rozruchu silnika (ale tylko na ciepłym !) a z literatury wynikało, że przyczyną może być niegrzanie owego podgrzewacza kolektora. Na zimnym to bym się zgodził, ale mój reaktor nie chce zaskoczyć na ciepłym silniku po odstaniu np. 1/2 godziny. Trzeba piłować. Na zimnym nawet przy -20 stopniach pali od pierwszego obrotu wału. I co Wy na to ?!

_________________
Pozdrawiam: Andy

W201.024 190E, KE Jetronic 2,0 z VII 91r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 10:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
dobra zgodze sie z toba ~Andy. Ale to jest chyba straszna rzadkosc to co ty masz. To sie nazywa system PSV i jest to taka wkladka miedzy podkladki od kolektora ssacego, ktora grzeje. [zlosnik] [zlosnik] :lol: :lol:

schemat rozmieszczenia
wkladka

uklad elektryczny

p.s.
Qde czy ktos moze mi napisac jak wsadzac zdjecia aby byly wieksze od 640X480. :evil: Chyba na jakis server musze to wrzucac bo kicha widac.

Fotosy na fotosikuu http://maraian.fotosik.pl/albumy/140808.html <br>Dodano po 1 godzinach. 50 minutach.:<br> A czy twoj mototr to jest 102.962 i posiada czasem jakis dziwny czujnik temperatury w pokrywie od filtra?? MOze to on nawalil.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 01, 2007 11:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 26, 2006 6:06 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Chełmno
Dzieki za materiał poglądowy. Jest bardzo pomocny i daje odpowiedz na tytułowe pytanie wobec czego zamykam temat.
Motor to fakycznie typ 102 962, ale żadnego czujnika w obudowie filtra nie ma oprócz czujnika temperatury przepływającego powiertza nie ma.
Dziękuję wszystkim aktywnym kolegom za zaangażowanie w rozwiązywaniu problemu.

_________________
Pozdrawiam: Andy

W201.024 190E, KE Jetronic 2,0 z VII 91r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl