MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 2:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 27, 2003 7:18 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
ze pomaluje moja sto15 na kolorek jaki byl fabryczny, a nie na swoja wydumke. Tak wiec musze zaczac studiowac te jakies VIN-y, ale teraz nie mam przy sobie nr nadwozia.
Moja decyzje podjalem przez to, ze tu na forum tyle sie trabi o oryginalnosci.....
Ale reaktora nie zamiaruje pozostawiac oryginalnego /220D/, i nadal obstaje przy 300D. Ale przyznajetez, ze jak sie tu czlowiek zasiedzi na forum, to przesiaka tym dazeniem do oryginalu.
Pozdro


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 9:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Zgadzam sie co do przesiąkania...ja już patrze co to oryginalnego w moim nie jest a co trzeba dorzucić... z tym malowaniem mam nadzieje, że jakiś ładny był ten oryginalny....bo mój daddy kiedyś miał "puchatka" niebieska lamperią malowanego :)
ale przynajmniej szyber mu nie ciekł [zlosnikz]

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"
W123 250
W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 9:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
moja szlachcianka byla prawdopodobnie taka jasno sraczkowata, a szyber juz jest wstawiany przez jakichs wsiokow i cieknie :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 11:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
To jesli nie jest jeszcze za póżno to uszczelniaj lub jak jest za mały to kup sobie większy i wstaw jak należy. To wcale nie jest trudne...no chyba że chcesz sobie wstawić oryginalny..bo co tam szybka podnoszona do góry....
Oryginalna kotwica jest najlepsza:)

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 12:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
No właśnie - przesiąkanie. A ja sam nie wiem, moja 108 oryginalnie była ciemno szara (Arabergrau chyba) kolorek raczej średni. Obecnie jest srebrna (od 5ciu lat) lakier nie jest najlepiej zrobiony, więc autko idzie do lakiernika (przy okazji drobne poprawki blacharskie). I tu mam dylemacik: Arabergrau, srebrny czy może inny kolor, pod warunkiem że z palety MB do modelu 108 250S z 1967 roku. Co sądzicie?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 1:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
A u mnie to z oryginalnoscia jest calkiem do bani!!
nadwozie od 280, silnik 450, w masce dziury na chlodnice powietrza dolotowego do intercoolera (ktorego niema), zamiast progow siatki, bo puszczone tam byly rury wydechowe, zagazowany :oops: :cry: :evil: , ale ma ciagle gwiezdny urok [usmiech]

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 1:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Bukol pisze:
No właśnie - przesiąkanie. A ja sam nie wiem, moja 108 oryginalnie była ciemno szara (Arabergrau chyba) kolorek raczej średni. Obecnie jest srebrna (od 5ciu lat) lakier nie jest najlepiej zrobiony, więc autko idzie do lakiernika (przy okazji drobne poprawki blacharskie). I tu mam dylemacik: Arabergrau, srebrny czy może inny kolor, pod warunkiem że z palety MB do modelu 108 250S z 1967 roku. Co sądzicie?


Jeśli kolorek oryginału był średnio przyjemny to wybierz inny koniecznie z paletki MB, mysle że nie będzie się nikt czepiał :) ....
chociaz jeśli chcesz mieć 100% oryginał to lakier przede wszystkim
wybór należy jednak do Ciebie [zlosnik]

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 1:24 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
klucha116 pisze:
A u mnie to z oryginalnoscia jest calkiem do bani!!
nadwozie od 280, silnik 450, w masce dziury na chlodnice powietrza dolotowego do intercoolera (ktorego niema), zamiast progow siatki, bo puszczone tam byly rury wydechowe, zagazowany :oops: :cry: :evil: , ale ma ciagle gwiezdny urok [usmiech]


Poza silnikiem to resztę bez problemu można naprawić (progi, maska). Niemcy samochody z silnikami zmienionymi nazywają KONWERSJAMI, brzmi ładnie. Tak więc Klucha masz 280 SE konwersję na 450. A jak już 450 zagazuje sie na amen to można kupić silnik 280 i porót do (prawie) oryginału gotowy.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 2:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Bukol pisze:
klucha116 pisze:
A u mnie to z oryginalnoscia jest calkiem do bani!!
nadwozie od 280, silnik 450, w masce dziury na chlodnice powietrza dolotowego do intercoolera (ktorego niema), zamiast progow siatki, bo puszczone tam byly rury wydechowe, zagazowany :oops: :cry: :evil: , ale ma ciagle gwiezdny urok [usmiech]


Poza silnikiem to resztę bez problemu można naprawić (progi, maska). Niemcy samochody z silnikami zmienionymi nazywają KONWERSJAMI, brzmi ładnie. Tak więc Klucha masz 280 SE konwersję na 450. A jak już 450 zagazuje sie na amen to można kupić silnik 280 i porót do (prawie) oryginału gotowy.

Mam taki zamiar, lecz fundusze chwilowo przeznaczane sa na budowe domu!
ale jak bedzie dom, garaz, warsztat to bede dazyl do oryginalu!!
zaczalem od wypie.... rur wydechowych z progow i komfort jazdy znacznie sie podnusl!!
narazie mysle o napelnieniu klimy, bo lato tuz tuz, moze ktos ma sprzet i wezmie go do trzebnicy?

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ

"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 2:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
klucha116 pisze:
Mam taki zamiar, lecz fundusze chwilowo przeznaczane sa na budowe domu!


Ojojoj - to trochę kosztuje, kilka pożądnych silniczków + dobra blacharka, a końca nie widać [zlosnik] .

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 3:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
konwersja mi sie podoba :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 3:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
dazenie do oryginalu to jest jak ciag geometryczny zbiezny - jestes juz niezauwazalnie blisko zera /oryginalu/ ale i tak jeszcze jest cos do porawienia, w odroznieniu od przerobek, konwersji i wydumek, ktore porownalbym do ciagu g. rozbieznego... coraz dalej i dalej, chociaz wydaje ci sie, ze jestes blizej wlasnie tego o co ci chodzi, ale to sie szybko nudzi i jest niedosyt, i juz dalej bys cos zmienial.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 3:31 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
szable pisze:
dazenie do oryginalu to jest jak ciag geometryczny zbiezny - jestes juz niezauwazalnie blisko zera /oryginalu/ ale i tak jeszcze jest cos do porawienia, w odroznieniu od przerobek, konwersji i wydumek, ktore porownalbym do ciagu g. rozbieznego... coraz dalej i dalej, chociaz wydaje ci sie, ze jestes blizej wlasnie tego o co ci chodzi, ale to sie szybko nudzi i jest niedosyt, i juz dalej bys cos zmienial.


Tak więc wszystko można sprowadzić do liczb :lol: , ale Twoje przykłady trafiają w sedno. A ja nadal nie wiem co zrobić z kolorem.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2003 10:37 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
szable pisze:
dazenie do oryginalu to jest jak ciag geometryczny zbiezny - jestes juz niezauwazalnie blisko zera /oryginalu/ ....


Ale dlaczego zbieżny do zera??? :-) A może np. krzywa asymptotycznie rosnąca do 10? Brzmi lepiej.

Pozdrawiam!

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2003 10:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
wlasciwie najlepiej by chyba bylo, aby krzywa szlo do /8


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl