MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 7:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw mar 08, 2007 12:14 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 08, 2007 12:05 pm
Posty: 7
Witam wszystkich - jestem nowym Forumowiczem ale przejdźmy do problemu.Nie mogę zgasić samochodu po przekręceniu kluczyka,sprawdziłem już siłownik zatrzymywania silnika - ale to nie to - wygląda jak nówka i po dmuchnięciu w dziurkę wysuwa się pręcik od dołu.Wydaje mi się ze przez rurkę która doprowadza powietrze przy przekręceniu kluczyka żadne powietrze nie leci.Co to może być?Czy powietrze idzie z tego silniczka który zasila c.zamek ?Może ma to coś wspólnego z problemami z ładowaniem.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 08, 2007 2:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
pompa vacum , czy jakoś tak to się pisze - jest to taka aluminiowa puszka na przedzie silnika - to na 95% jej zasługa, że silnik nie gaśnie (znam takie przypadki)

PS - centralny służy do otwierania drzwi :):)

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 08, 2007 2:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
zanim nie naprawisz tej pompy to gaś awaryjnie. Ale nie dławiąc go czy coś, tylko przyciskiem STOP który znajduje się pod maską w silniku zaraz przy pompowtryskiwaczach (pod kolektorem dolotowym). Palcem ciężko dosięgnąć, proponuje wozić ołówek ;)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
Post: czw mar 08, 2007 3:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Kamil_wawa pisze:
- ale to nie to - wygląda jak nówka i po dmuchnięciu w dziurkę wysuwa się pręcik od dołu.Wydaje mi się ze przez rurkę która doprowadza powietrze przy przekręceniu kluczyka żadne powietrze nie leci.


Tam ma nie leciec tylko sie zasysac.
Jesli masz wspomaganie hamulcow, regulacje swiatel to znaczy ze vacupompa jest ok. Natomiast padaczke zaliczyla zdychawka, czyli silowniczek na pompie. Zdejmij go i otworem paszczowym zassij i sprawdz jego szczelnosc...

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 08, 2007 3:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 08, 2007 12:05 pm
Posty: 7
hmm..rurka która jest podłączona do siłownika idzie sobie gdzieś do środka samochodu wiec dlatego myślałem ze do tej pompki od c.zamka.Wspomaganie hamulców działa tak samo jak regulacja świateł.Widze ze ta rurka idzie do konsoli środkowej ..a ja ostatnio ja wyciagalem bo padlo ogrzewanie-moze czegos nie podlaczylem.Widze ze jest tam jakas rurka z w ktorej jest zasysane powietrze a jak przekrece kluczyk na zero wtedy znika ssanie.Wiec pewnie ona za cos odpowiada tylko gdzie ja mam wsadzic.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl