MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompa pailwa
Post: pt mar 09, 2007 3:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Było ją słychać ale teraz juz się drze w niebogłosy. Czas nadszedł na wymianę i nadeszło pytanie, co tam zainstalować?
Czy tylko oryginał, czy może ktoś znalazł zamiennik dobry.
Może tego http://moto.allegro.pl/item173697619_po ... ocja_.html ktoś używa i zadowolony?

Kusi bo nowe i tanie, nowy bosch troche drogi, a używka to z kolei loteria.
[szalone] Nie wiem
I przy okazji jakbyscie mogli mnie oświecić co jest czym w tym bukieciku :roll: :
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11734 ... G_2290.jpg
Tych kilka przewodów poprzełączać to nie problem, trzeba tylko wiedzieć które do czego.
Może złapię śrubokręt czy coś i sam wreszcie porobie przy autku.

_________________
________________
W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 10, 2007 8:55 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
jak bedziesz wymienial swoją pompe to z chęcią przyjmę starą ... wysle ci kase na wysyłkę .. nie wyrzucaj jej przypadkiem ...

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 11, 2007 12:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
[zlosnikz]
Mam wieklą ciekawość zobaczyć co ma w środku.
Zadziwia mnie że takie małe, a zagłusza 3 litrowe R6.
No i czy napewno nie można naprawić...

Nie obiecuję więc, ale możliwe że mi zapał do młotka minie, wtedy oddam z chęcią.
A do czego ci, jeśli wolno spytać?
Na części?

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 11, 2007 1:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Wydaje mi się, że jak masz 3 litry, to masz DWIE pompy

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 11, 2007 8:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
A gdzie jest ta druga pompa [zlosnik]

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 7:16 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:51 am
Posty: 1459
Numer GG: 183187
Lokalizacja: Warszawa [WGM]
Witam

Ja kupilem kiedys taki zamiennik do wszystkiego i na luzie MB chodzilo ok ale jechac to juz sie na tym nie dalo.
Z mechanikami zesmy moozdzyli ci jest nie tak i okazalo sie ze pompa musi dawac scisle okreslone cisnienie.
Kupile Boscha i smiga bez problemow.

Pozdrawiam

Worek

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 11:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
No tak...
W końcu zamiennik to zamiennik.
Zamienia porządne auta w drezyny
;)
Różne rzeczy mógłbym pominąć milczeniem 8) , ale na pewno nie bede będę ryzykował utraty mocy. I tak nie ma za wiele [zlosnik]

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 11:20 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Pompa powinna dawac cisnienie 6 Bar o ile dobrze pamietam - takiej szukaj

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 1:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 7:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
don_edek pisze:
Może tego http://moto.allegro.pl/item173697619_po ... ocja_.html ktoś używa i zadowolony?


jezdze pompach qap z allegro za ok 210 zl sztuka od miesiaca na razie wszystko ok

_________________
Piotr

W140 500 SEL
W126 420 SE
Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 12:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
pszamrej pisze:
jezdze pompach qap z allegro za ok 210 zl sztuka od miesiaca na razie wszystko ok


Znaczy że ciśnienie 4 bar jest wystarczające?
Gdzieś to można sprawdzic, jakiego kopa ma pompa boscha co z fabryki wyjeżdża w aucie?
Jeżeli jest tak jak
TReneR pisze:
Pompa powinna dawac cisnienie 6 Bar o ile dobrze pamietam

to różnica 1/3 w ciśnieniu powinna chyba coś znaczyć

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 6:11 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:51 am
Posty: 1459
Numer GG: 183187
Lokalizacja: Warszawa [WGM]
O ile dobrze pamietam u mnie akceptowalny zakres obejmowal ok 0,4 albo 0,6 bara.

Pozdrawiam

Worek

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 8:52 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Oryginalna, sprawna pompa przy zadławieniu wylotu daje 8 bar, notomiast mechaniczny regulator ciśnienia w układzie wtryskowym ma nastawienie podstawowe 5,4 bara

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 9:23 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Czyli zeby uklad dzialal prawidlowo pompa musi dawac wiecje niz 5.4 bara (regulator zdaje sie zwieksza przeplyw - cisnienie na rozdzielaczu wraz ze wzrostem obrotow?).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 9:45 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Rozwieję wszytskie twoje wątpliwosci jak mi ją wyślesz ... zamierzam ją wybebeszyć, ofotografowac zeby zaspokoic twoją i swoją ciekawosć, zobaczyc jak dziala, spróbowac zreanimowac po czym złożyć i pomodlić się żeby była szczelna ... [zlosnik] jednym słowem zrobię całą robotę za ciebie ;) a satysfakja ci pozostanie ... a tak ... ciepniesz ją w kąt i będize tak leżała i miejsce zabierała ... bo wyrzucić przecie szkoda ... a uszkodzonej pompy nikt rozsądny nie kupi ... [zlosnik] a ja lubie sie bawić ;)

inni robią na drutach i oglądają TV .. a ja bedę benzynę wąchał ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl