MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 8:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
No kurcze - nie mam kiedy porobić :|

Na razie wymieniam końcowy tłumik - od stania na dworze (przez półtora roku zrobione 4000km) tłumik końcowy się ułamał ... odpadł był (dobrze że nie uszkodził tylnego zderzaka

jutro będzie nówka.

Do tego naprawa anteny (nie chowa się do końca - trzeba lekko klepnąć z góry) ... coś tam jeszcze powolutku zaczyna być słychać jakieś łożysko (w kole ... nie wiem którym) - do zrobienia za jakiś czas.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 10:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Witamy Nowego,

na razie, dopóki Wojtek nie wrzuci fotek, zaświadczam [deal], iż wóz wygląda i jeździ bardzo dobrze (miałem z nim przyjemność- z wozem nie z Wojtkiem ;) ), w szczególności w wyszorowanym, niezniszczonym i pachnącym środku.

A nie mówiłeś Bratku, że wskazówka oleum skacze na 3 po włączeniu wskaźnika :( .

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 10:44 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Wkladam kluczyk - wskazowka jest na 0, przekrecam stacyjnke - jest na 0, dopiero po odpaleniu silnika wskakuje na 3, w czasie jazdy trzyma się na 3.

nie tykalem jeszcze czujnika - brak czasu :(


Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 11:12 am przez WojtekW, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 11:09 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Umnie jest podobnie - po odpaleniu silnika wskazowka wedruje na 3 (wmiare powoli) i w okolicach 3 juz pozostaje (lekko wachajac sie). Elektrycznie wszystko wyglada ok - po prostu dobra pompa i stad wysokie cisnienie?!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 11:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
WojtekW pisze:
Wkladam kluczyk - wskazowka jest na 0, przekrecam stacyjnke - jest na 0, dopiero po odpaleniu silnika wskakuje na 3, w czasie jazdy trzyma się na 3.


To chyba objawy zdrowotności silnika! U mnie jest tak samo. Jedynie po dłuższej jeździe autostradą lub w miejskich korkach gdy olej nagrzeje się mocno to wskazówka spada w okolice wartości 2,2-2,5.

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 12:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
TReneR pisze:
(wmiare powoli) i w okolicach 3 juz pozostaje (lekko wachajac sie).

Wymień filtr oliwy wtedy wskazówka "ruszy" szybciej a i pompa będzie miała lżej ;)
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 1:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wojtyla pisze:
Witam
TReneR pisze:
(wmiare powoli) i w okolicach 3 juz pozostaje (lekko wachajac sie).

Wymień filtr oliwy wtedy wskazówka "ruszy" szybciej a i pompa będzie miała lżej ;)
pozdro

Po ostatniej wymianie oleju i filtra bylo tak samo. Wskazowka wspina sie w normalnym tepie, chodzilo mi o to, ze nie jest to wina elektryki - wtedy wskazowka weszla by na koniec skali momentalnie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 2:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Jurand pisze:
Gabriel pisze:
kwadratowe pudło - to właśnie miska olejowa. Na jej prawym boku będziesz miał wtyczkę i to jest właśnie ów czujnik.

No to znalazłeś - czujnik poziomu oleju [zlosnik], a nie ciśnienia.
Nie wiem gdzie jest on w silniku M111 ale szukałbym w okolicach filtra oleju.


To się wykazałem :oops: [zlosnik]

A co do wskażnika ciśnienia oleju. U mnie zaraz po przekręceniu jest 3. I nie zmiennie tam pozostaje. Zchodzi dopiero gdy wyjmuję kluczyki. A więc to napewno czujnik/ściema...
To gdzie ten cholerny czujnik?!

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 2:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Słuchajcie - czy to normalne, że jadąc 124-ką człowiek jakoś tak dziwnie się uspokaja? Obecnie jeszcze mam do zdania matulowe Toledo. Lubię w nim wcisnąć gaz czasami. Za to jak wsiadam do Mercedesa to ... hm ... :o dziwnie jakoś wyluzowuję. Toczę się powoli, dodaję spokojnie gazu - aż wczoraj po południu jakiś Żuk jadący za mną mrugał światłami żebym się pospieszył [zlosnik]

Czy to normalne? czy macie może jakieś podobne doświadczenia ?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 2:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Welcome (a może Wilkomen) in MB world :lol:

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 3:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
TReneR pisze:
w okolicach 3 juz pozostaje (lekko wachajac sie). Elektrycznie wszystko wyglada ok

A jak z temperaturą silnika?

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 2:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Fotki już są ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 2:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
MarcinMer pisze:
TReneR pisze:
w okolicach 3 juz pozostaje (lekko wachajac sie). Elektrycznie wszystko wyglada ok

A jak z temperaturą silnika?


A dobrze, dziekuje. 36.7 [zlosnik]
Dosyc szybko sie nagrzewa a puzniej stoi na ~80 stopni jak zakleta

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 8:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
WojtekW pisze:
Fotki już są ;)


"No ładne cacko" jak to powiedziała pewna znamienita postać

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 8:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
TReneR pisze:
stoi na ~80 stopni jak zakleta

Jeżeli stoi na 80 stopniach, oznacza to, że nie dochodzi do optymalnej temteratury, a wtedy ciśnienie na "3" jest wytłumaczalne... Miałem tak kiedyś w W123, okazało się, że jakiś niemiecki pomysłowy Dobromir zrobił 4 dziurki w obudowie termostatu (ch... wie, po co [oczko] ). Po wymianie termostatu zrobiło się OK :P

_________________
Pozdrawiam, Marcin

BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800

Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl