MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 11:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: sprężyny tył
Post: sob mar 31, 2007 6:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
Witam posiada może ktoś sprężyny do 124 sedan,lub chciałby sie zamienić, poprzedni właściciel mojej gwiazdki,założył od TAXI i teraz mi dupa sterczy w górze jak w fiacie 125 przed remizą w dzień zabawy.(dobre bybyły do auta które ciąga przyczepki,lawete,a ja nawet haka nie mam)

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 31, 2007 10:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Hehe mam inny pomysl. Utnij tak ze dwa lub jeden zwoj [smiech] [smiech]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 01, 2007 7:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

FreQ pisze:
Hehe mam inny pomysl. Utnij tak ze dwa lub jeden zwoj


Jest to niebezpieczne bo na nierównościach i zakrętach, może wyrzucic z drogi.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 01, 2007 11:16 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Żeluś pisze:
Witam

FreQ pisze:
Hehe mam inny pomysl. Utnij tak ze dwa lub jeden zwoj


Jest to niebezpieczne bo na nierównościach i zakrętach, może wyrzucic z drogi.


EEEE jakie tam wyrzucic. MB samo nie poleci. Wyleci jak amorow nie przykreci [smiech]


Na górę
Post: ndz kwie 01, 2007 12:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
BoB82 pisze:
Witam posiada może ktoś sprężyny do 124 sedan,lub chciałby sie zamienić, poprzedni właściciel mojej gwiazdki,założył od TAXI i teraz mi dupa sterczy w górze jak w fiacie 125 przed remizą w dzień zabawy.(dobre bybyły do auta które ciąga przyczepki,lawete,a ja nawet haka nie mam)


Sprężyny dedykowane do wersji taksówkowych wcale nie podnoszą tyłka. Sam jeżdżę na takich i mam samochód na normalnym poziomie. Po prostu to jakaś samoróba, kowalska robota :lol: A jak już były pod kowalskim młotkiem to może lepiej już niech nie wracają tam. Bo będzie klops.

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 01, 2007 3:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie - sa specjalne "wzocnione" sprezyny w sprzedarzy, tylko na tyl. Mam takie i tez ma podniesiony tyl - mi sie baaardzo podoba a i nie ma probemow przy ciagnieciu przyczepy.

ps. mam w garazu komplet "sportowych" niskich sprezyn

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 01, 2007 4:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
sportowe i niskie tzn? co sportline,czy jeszcze niższe i twardsze,opisz mniej więcej jak wyglądał twój MB jak miałeś założe i jak z komfortem,czy wogóle był,i jak do sprzedania to cene także bym prosił.z góry dzięki

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 01, 2007 6:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Niskie - przy oponach 225/50R16 z tylu i ET 33 jak siedzialy 2 osoby z tylu to na wiekszych wyboach ocieraly o nadkola. Nie byly twarde - nawet bardzo komfortowe.
Nie wiem jakie to sprezyny bo przyrdzewiale sa niestety i zadnych paskow kolorowych ani napisow nie ma (byly czerwone). Ale samochod stal nisko.
Leza w garazu i zawadzaja wiec..... na priv.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 01, 2007 11:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
TReneR pisze:
Nie - sa specjalne "wzocnione" sprezyny w sprzedarzy, tylko na tyl. Mam takie i tez ma podniesiony tyl - mi sie baaardzo podoba a i nie ma probemow przy ciagnieciu przyczepy.

ps. mam w garazu komplet "sportowych" niskich sprezyn


TReneR, ja już nie wiem. Swoją Mercedes jeżdżę na cierpie i z wiadomych przyczyn pobiegłem zaraz po kupnie do Brolera (W-wa MB wie kto to) i kupiłem właśnie takie sprężyny. I powiem szczerze, nie narzekam na ich właściwości, są mocne. Ale za cholere kuper się nie podniósł... Może są rózni producenci...

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 9:23 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Gabriel pisze:
TReneR, ja już nie wiem. Swoją Mercedes jeżdżę na cierpie i z wiadomych przyczyn pobiegłem zaraz po kupnie do Brolera (W-wa MB wie kto to) i kupiłem właśnie takie sprężyny. I powiem szczerze, nie narzekam na ich właściwości, są mocne. Ale za cholere kuper się nie podniósł... Może są rózni producenci...

Moze, pewnie sprezyna sprezynie nie rowna - umnie wyraznie sie podniusl - mozna 3palce wlozyc miedzy opone a nadkole. Na starych sprezynach nawet na jeden palec przeswitu nie bylo

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 9:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
Niedługo sam będę wymieniał sprężyny z tyłu, bo prześwit jest już minimalny i czasem przy szybszych zakrętach kiedy jedna strona jest bardziej obciążona słyszę dźwięki jakby tarcia, więc pewnie nadkole dostaje ;) Ostatnio myjąc moją Mercedes myjka ciśnieniową nie mogłem umyć nadkoli z tyłu, bo myjka nie weszła, a z przodu by dwie bez problemu weszły :D Trener, mam pytanko... Jak miałeś taki nędzny prześwietl (jak ja teraz) to jak to odebrały amorki z tyłu?? przez to, że samochód był tak nisko nie oberwało się im, było wszystko w porządku przy nowych sprężynach, czy amorki też wymieniałeś?? Pytam, bo mam efekt sprężynki na nierównościach poprzecznych. Kiedy tył wjeżdża na taką nierówność to już ściśnięte i obciążone amorki wystrzeliwują tył samochodu w górę, wiec pasażerowie z tyłu niejednokrotnie odbili się już od sufitu ;)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 9:56 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Meeta pisze:
Jak miałeś taki nędzny prześwietl (jak ja teraz) to jak to odebrały amorki z tyłu??


Amortyzatory byly jeszcze ok - chyba poprzedni wlasciciel wymienial, nie bujalo. No ale jak robic to porzadnie, wiec i amortyzatory wymienilem (spoczywaja sobie teraz w garazu obok sprezyn).

ps. Diagnosta na przegladzie 2 razy robil test bo mu tlumienie 100% wychodzilo na nowych [zlosnik]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 11:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Meeta pisze:
Niedługo sam będę wymieniał sprężyny z tyłu, bo prześwit jest już minimalny i czasem przy szybszych zakrętach kiedy jedna strona jest bardziej obciążona słyszę dźwięki jakby tarcia, więc pewnie nadkole dostaje ;) ..


Trze o nadkole????? Dziwne nie powinno chyba ze masz jakie szerokie laczki lub cos z drązkami porobione.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 1:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
tzn to w sumie takie bardziej porównanie niż stwierdzenie faktu. dziwne dźwięki... jakby się zastanowić to chyba raczej mam skrzywioną osłonę chroniąca przed pyleniem klocków, ale póki się sprężyn nie wymieni to można szukać, stukać badać, a po wymianie i tak może być coś innego ;)

_________________
w124 200e... och:D





plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 1:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Mam obniżone zawieszenie na amorach gazowych Monroe, jest bardzo niskie, między oponą a nadkolem jest może jakieś 1,5 cm, ale jeździ się komfortowo, auto jest sztywne, nie buja na zakrętach, jeździłem wieloma 124 ale w moim zawieszenie póki co jest rewelacja, miał takie jak go sprowadziłem, prawdopodobnie jest to sportline, choć amory wydają się być zmieniane całkiem niedawno, sprężyny wyglądają już na starsze.
Polecam twarde sprężyny, to samochód ciężki i lepiej się jeździ na takich niż jak lata po zakrętach jak francuzy

zobacz na zdjęciu jak nisko siedzi, 225/55 16"

http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11755 ... szenie.jpg

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2007 4:58 pm przez trocin, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl