MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 11:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dolot 230E
Post: pt mar 30, 2007 2:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
W jaki sposob macie rozwiazane doprowadzenie powietrza do filtra w silnikach benzynowych z instalacja LPG 2 gen. (branie powietrza od tylu itp).
Jak to wygladalo w orginale - niestety umnie plastikowa czesc dolotu sie nie zachowala :cry:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 2:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Witam.
Też mam 230 tylko że w kupecie i mam gaz IGS Landi.
Dolot powietrza mam niezmieniony, jest taki, jaki był oryginalnie i auto chodzi bez zarzutu.
Na zdjęciu masz jak to wygląda, po prawej stronie, obok lampy.
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11752 ... k230ce.jpg
posdroofka
Trocin

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 2:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
a czy bawil sie ktos moze zeby zrobic dolot powietrza do takiego silnik??
Ostatnio chodzi mi cos takiego po glowie [zlosnikz] myslalem zeby kupic ladna chrmomniklowa rure odpowiednio powyginac zeby sie dopasowala na jej koncu zalozyc stozkowy filtr powietrza a w poblizu miejsca gdzie rura laczy sie oryginalnie z silnikiem zamontowac w niej kilka dysz wstrzukujacych LPG poniewaz w aucie mam zanomtowany gaz.

Co wy na to??
czy taka przerobka moze miec jakis wplyw na silnik??

przepraszam ze sie tak w temat wcinam z moim pytaniem ale skoro juz mowimy o dolocie... :)

pozdrawiam

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 3:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Szkoda katowac silnik pylem ktory sie przez filtr stozkowy bedzie przeciskal...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 6:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
czyli mowisz ze filtry stozkowe przepuszczaja wiecej zanieczyszczen niz zwylke??zawsze wydawalo mi sie ze filtry stosowane w samochodach sportowych powinne lepiej oczyszczac zasysane powietrze :roll:
Oczywiscie mowimy tu o filtrze z wyzszej polki a nie o takim z bazaru za 25zl

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 05, 2007 9:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 14, 2006 9:00 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kansas / Boat City
Kwestia ze stożkiem też mnie trochę intryguje.
Otóż mam 230 TE + LPG i zastanawiam się nad założeniem na dolocie przed "patelnią" albo "jajem" filtra, że się tak Wielkanocnie wyrażę, filtra stożkowego. Oczywiście ww jajo będzie puste (wydmuszka ??? [zlosnik] ) tzn. już bez filtra papierowego. Co Szanowni sądzą o takiej opcji ???

_________________
S124 2,3 TE + LPG '86 - Misia
W201 2,0 E '86 - Biały
Toyota Yaris 1,0 E '09 - Skośnooka kosiarka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 05, 2007 11:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Filtry stozkowe przepuszczaja znacznie wiecej pylu niz zwykle papierowe - ale maja mniejsze opory przeplywu

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 06, 2007 10:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
W cifach łebki montowały takie stożki ale efekty z wyjątkiem dźwiękowych były mizerne albo żadne. Czasami górne obroty poprawiał a dolne osłabiał. Nigdy się nie spotkałem by to ktoś pchał do MB i jeśli jest tak jak pisze TreneR to mniejsze opory przepływu mogą powodować gaśnięcie silnika na wolnych obrotach w przypadku LPG.
Ja mam wygiętą rórę do tyłu. Próbowałem modyfikować poprzez wycięcie spodu rurki i zatykanie wejścia ale było gorzej. U niektórych co czytałem na forum taki mod w niczym nie pogarszał pracy silnika

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 06, 2007 2:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
TReneR pisze:
Jak to wygladalo w orginale - niestety umnie plastikowa czesc dolotu sie nie zachowala

w 200TE '91 oryginalny dolot wyglada tak.

Pozdr

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 9:24 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
[ok]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl