MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 11:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 07, 2007 7:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Witam

Dzisiaj w ramach świąt wprowadziłem auto na kanał i obejrzałem sobie co słychać od spodu. Niestety, płyn chłodniczy spiernicza w ekspresowym tempie, ale tylko gdy silnik pracuje, nic nie cieknie na wyłączonym. Nie mogę, jednak, dojrzeć skąd dokładnie leci... na pewno gdzieś z przodu silnika, bo cieknie po bloku pomiędzy kołami pasowymi a przodem silnika. Skąd dokładnie może to wyciekać, czy z któregoś z simeringów?

By zobrazować o jakie zakamarki chodzi zrobiłem zdjęcia, jak je ściągnę z aparatu to tu wrzucę. Płyn jest czyściutki, więc zakładam, że olej z silnika się nie przedostaje do płynu.

(me:how): Palec, kopułka i kable wymienię później... ;ppp ;)))

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 8:05 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
Witam i pozdrawiam a zarazem skladam najserdeczniejsze życzenia Świąteczne.Wracając do twojego problemu to podejrzewam że tkwi on w przewodzie metalowym który łączy termostat z p-pą wodną.Jest to taki cienki przewód metalowy w kształcie literki C,a umiejsowiony jest właśnie w przedniej części silnika.Jak podrzucisz fotki to wkażę Ci który.Nie trudno go pomylić gdyż jest tylko jeden taki. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> .........a tak na marginesie to może sprzedaż tą swoją GWIAZDĘ gdyż mam taki sam tylko w lepszej konfiguracji a kiepskiej budzie. :P :P :P [zlosnikz] [zlosnikz] :evil: :evil:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 8:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
lysy62: Ale ona jest na sprzedaż: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2144765 Ale póki jest u mnie to usterki będą naprawiane. :) Masz w lepszej konfiguracji, jakiej? Jak byś był zainteresowany to coś możemy po negocjować. :)

Wydaje mi się, że wyciek jest gdzieś wyżej, bo koło, które jest najniżej (z taką dużą tarczą) rozchlapuje płyn... Jeszcze spróbuję obfotografować pompę wodną.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł: wyciek plynu
Post: sob kwie 07, 2007 9:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
.......moja ma ful wypas włącznie z WEBASTEM.Jeśli nie możesz zlokalizować tego przewodu to proponuję stanąć z przodu silnika.Popatrz na łączenie bloku i głowicy w tuż nad p-pą wodną znajdziesz taki mały cienki wygięty w kształcie litery C przewód więc proponuję go sprawdzić jak również obie śrubki które go łączą.Wracając do mojej GWIAZDY to ma jeszcze elektryczne ster.kanapy tylnej,tempomat,autoalarm MERCEDES na czytnik magnetyczny <br>Dodano po 11 minutach.:<br> http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11759 ... 6_0051.jpg

tam zaznaczyłem Ci ten przewód


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 9:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Jezeli z przodu i przy pracujacym silniku to na 99,99% trzasniete jest uszczelnienie pompy wodnej - cala pompa do wymiany. Uszkodzenie przewodu miedzy pompa a termostatem tez mozliwe ale malo prawdopodobne. Od gory wszystko widoczne jak na dloni :)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 12:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Witam!
U mnie w beczce właśnie wczoraj strzeliła ta rurka w kształcie litery c.
Trochę to dziwne ale jednak. Najgorsze jest to, że jak próbowałem ją odkręcic to się urwały śruby (są delikatniejsze niż zwykłe sruby bo są nawiercane). Polecam rozgrzanie silnika i dopiero poluzowanie tych śrub (ja niestety w pośpiechu robiłem to na zimno). Na razie odstawiłem partyzantke i nasunąłem na resztki wystających śrub wężyk - przynajmniej wróciłem do domu. Po świętach biore się za to.

Harrier: Faktycznie u Ciebie może to być też pompa.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2007 12:28 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
harrier pisze:
(me:how): Palec, kopułka i kable wymienię później... ;ppp ;)))


Skoro się moczysz, to sprawdź jeszcze łac. urethra. Twoja będzie wiedziała o co chodzi.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl