MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 11:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 07, 2007 8:48 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:29 pm
Posty: 6
Witam!
mam wielki prblem z Vitkiem:PP
jechalem normalnie spokojnie wszystko ok... aha vito 110 czyli 2.3 TD '97
i hcialem wrzucicc z 4 na 5... wyciskam sprzeglo i chcialem wrzucic piatke a on mi normalnie zgasl... zatrzymalem sie ... zakrecilem ale tak jakby ciezko mu to szlo ale od strzala odpalil... poddnosze maske a tam gwidy swisty kupa dymu i wali całym silnikiem... pracował jakby na 2 cylindry.... na spokojnie do warsztatu i tak: wtryskiwacze 2 lały ciurkiem a 2 pyliły ładnie... wtryskiwacze zrobilem zakladam i nadal to samo... najpierw zdjalem jeszcze ddekiel i jedna szkalanka byla zatarta ale juz chodzi.... stając przed silnikiem jest gruby wąz po lewej stronie zaraz obok lampy.... idzie z niego kupia siwego dymu... od porkiem to samo.... auto odpala zawsze na dyg... :O nie wiem skąd to walenie... takie łup łup rytmiczne ... i wali tym silnikime... hmmmm jakby np wziasc 10kg mlotek i walic w blok :D co to moze byc??
prosze o szybką pomoc... sorki za bledy ale to wina klawiatury...


Na górę
Post: pn kwie 09, 2007 7:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Przyczyn może być wiele.
Może tłok się urwał, może zawór się urwał, może coś nie tak z wałkiem rozrządu.
Wszystko jest możliwe.
Można długo gdybać, ale nie przekonasz się co się stało dopóki nie pojedziesz do mechaniora.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 8:53 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:29 pm
Posty: 6
sam jestem mechanikiem i to mnie dziwi... 1 raz sie z zyms takim spotkalem... pozatym jak popuszczam wtryski u góry zeby sprawdzic czy faktycznie nei chodzi na ktorys to ktory bym nie odkrecal na kazdym zaczyna przygasac.... myslalem tez o dziurze w tłoku i o wypaleniu zaworow... rozrzad jest w porzadku...chyba ze jeszcze jest walnieta dosc moccno glowica skoro spaliny sie przedostaja na gore pod dekiel..... takk szcerze to wyglada to tak jakby nie przerabial spalin... wezme sie za to jutro lub pojutrze bo narazie mam czym jezdzic...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 11:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
Witam a tam jest CDI ? bo sie nie orientuje? jeśli tak to będzie przygasał bo jest spadek ciśnienia na listwie zasilającej.Jeśli chcesz być pewien to zrób pomiar ciśnienia na cylindrach to dużo powie.A turbina sie nie posypała może wali olejem i tak dymi

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 11:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 22, 2006 6:36 pm
Posty: 436
Lokalizacja: Drzycim
mercedes124_1987 pisze:
a tam jest CDI

zdecydowanie nie
Pozdrawiam

_________________
MB W123 240D '78 - Remont
MB W124 200D '91 - TaToWa
MB W124 200D '86 - Bratowa
Daihatsu Cuore '92 - Bo tak...
Jawa 350 '82, WSK 125 '75, WSK 125 '79, WSK 175 '78, Komar, Trike 125 ,
Ex. PF 126p, Buggy 650, SHL M11, WSK 175, wiele innych..


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 7:40 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:29 pm
Posty: 6
napisalem 2.3TD .... no wlasnie zapomnailem dodac ze ccisnienie oleju ma od 4 do 4.9 a na kazdym cylindrze po 28 !! roznica jakies 0.2-0.3 .... jutro bede mial wszystkie szklanki wiec napisze co i jak...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 8:43 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:29 pm
Posty: 6
hu*nia panowie ... ;/ szklanki wymienione i tak: opalilem nadal slywac jak sie tlucze... chwile na gaz okolo 2500 rpm potuklo sie glosniej okolo 3 sekundy i cisza... motor szum... jeszcze raz to samo... i taki halas ze szok... jakby walek hcial szklanki pourywac... ;/ patrze a na silniku kupa opeju... schylilem sie a tak pyk... dziura w bloku....popuscila sie stopka korbowodu i wywalilo dziurke... oczywisxie stopka sie wykrecila calkiem i to tak bilo... sprawdzilbym to gyby nie to ze miala po 4-4.9 cisnienia... jakby miala mniej luib przy dodaniu gazau spadalo top odrazu bym paczyl pod mise o i jak... ;/ jutro bedziemy probowac spawac... ;/ Przesrane ;/ 500 zł za szklanki w plery ;/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 11, 2007 9:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mburak pisze:
sprawdzilbym to gyby nie to ze miala po 4-4.9 cisnienia... jakby miala mniej luib przy dodaniu gazau spadalo top odrazu bym paczyl pod mise


Panewki korbowodowe w przeciwienstwie do korbowych nie maja wiekszego wplywu na cisnienie oleju, nie raz widzialem silniki gdzie panewka wyszla pobiegac po misce a cisnienie bylo OK.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 3:55 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:29 pm
Posty: 6
no ale skad to cisnienie jak tlok caly czas uderzal i latal luzno az sie calkowicie odkrecil i zrobila dziure stopka...??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 5:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mburak pisze:
no ale skad to cisnienie jak tlok caly czas uderzal i latal luzno az sie calkowicie odkrecil i zrobila dziure stopka...??

A co ma tlok do cisnienia oleju?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 12, 2007 8:51 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob kwie 07, 2007 8:29 pm
Posty: 6
nmo chodzi mi o cisnienie takze na cylindrach...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl