kruszyn pisze:
i tu pytanie co z tym mozna zrobic ?????
Wałki się oddaje do regeneracji... ich zdjęcie nie powinno być dramatycznie trudne... przynajmniej w Granadzie nie było. :)
Weź zostaw na razie Kijka zanim go załatwisz dokumentnie, wystaw go na otomoto z rzetelnym opisem sytuacji i rozbieraj stary silnik... a w między czasie może ktoś zaproponuje Ci ciekawą/akceptowalną ofertę za niego. Z pomocą forumowiczów znających temat na pewno dasz radę zrobić silnik. :)
BTW: pojeździsz jeszcze trochę Kijkiem i będziesz miał 100% pewność że to właśnie silnik jest uszkodzony... ;p Masz na co dzień taczkę...
Wojtek123 pisze:
Zanim zaczniesz rozbierać to M110, to podjedź z tym co masz w aucie do jakiegoś magika, albo kilku. Niech popatrzą i każdy niech Ci powie, co o tym sądzi i co trzeba robić.
Przecież on to robi już od miesiąca... i właśnie chodzi o to, że każdy albo mówi co innego, albo nie ma czasu...
kruszyn pisze:
1. czy jako laik w temacie remontow silnikow ... moge probowac zdjac sam glowice ( z wasza pomoca ) nie uszakdzajac niczego po drodze
Oczywiście... tylko spokojnie i nie na łapu capu, najpierw dokładnie oglądasz, posiłkujesz się manualem od M110 i wszystko małymi kroczkami idzie do przodu. Do przykręcenia głowicy będziesz potrzebował klucz dynamometryczny... ale do tej jeszcze dojdziemy z czasem. Jak rozbierałem swoje V6 z Granady, to pamiętam, że jak na dłoni widać było co trzeba kiedy odkręcić, żeby zdjąć głowicę... w M110 będzie pewnie tak samo. Masz ten manual/serwisówkę? Jak będę w domu to zerknę na to... to może coś podpowiem. Klep zdjęcia wszystkiego i z każdej strony, żebyś nie zapomniał co jak potem złożyć.
Pozdrawiam,