MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob mar 31, 2007 1:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
zalozylem w swoim tarcze i klocki jurid tarcze 200zl za sztuke ale zachowuja sie bardzo dobrze

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 02, 2007 9:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Ostatnio oglądałem i czyściłem zaciski i zastanawiam się jaka jest minimalna grubość klocków z przodu?
Klocki mam oryginalne z gwiazdą, kupiłem już nowe ATE i zastanawiam się czy opłaca się znowu ściągać zaciski.

Poza tym chyba mam zapowietrzony któryś zacisk, gdy hamuję mam niodparte wrażenie że w beczce hamulce były lepsze...

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 17, 2007 6:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2005 2:45 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Gdańsk
ja zawsze w każdym aucie miałem Valeo i nigdy mnie nie zawiodły nie zapiszczały a o trwałości to nie wspomnę...
a tak jak już o klockach...
kto miał do czynienia z firmami: BRP, BRECK, TORST -chętnie bym się dowiedział o trwałości w/w firm bo np klocki TROST to koszt 50 zl a Valeo 120 zl...
ile można przejechać na klockach od zapalenia się kotrolki?

_________________
ADAS

E420 '96 - VIN WDB2100721A262392 NA SPRZEDAŻ
ex 300CE '92
ex S320 '92
ex 500SL '91


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 17, 2007 9:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
A czy ktos z szanowanych forumowiczow uzywal klockow hamulcowych firmy Mahle ? Jakies opinie spostrzezenia.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 17, 2007 9:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Ja miałem już 2 razy klocki LUCAS, 80 pln na przód, nie narzekam, ładnie hamują tylko zdarły się po 15 tys. ale to przez moją jazdę ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 17, 2007 10:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
witek-sec pisze:
A czy ktos z szanowanych forumowiczow uzywal klockow hamulcowych firmy Mahle ?


W starej 190tce takie mielismy. Ogolnie zawsze kupowalismy textary, ale jakos akurat sie trafily mahle i nikt nie narzekal. Tyle ze tarcze byly oryginalne, ja mam z przodu jakies wloskie zamienniki i w sumie tylko textary nie piszcza (a byly juz ate i na samym poczatku jakies podrobki).
Jak masz w dobrej cenie to bierz, wielkiej roznicy nie zauwazysz.

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 7:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
witek-sec pisze:
A czy ktos z szanowanych forumowiczow uzywal klockow hamulcowych firmy Mahle ? Jakies opinie spostrzezenia.


Wczoraj wymieniłem tarcze i klocki w moim autku na TEXTARA i jest bardzo dobrze, mechanik mnie na namawiał na Mahle ale jakoś niechciałem. Natomiast jego opinia o tej firmie jest jak najbardizej pozytywna i sam mnie do tego namawiał. Ja osobiście jeźdiłem na klockach tej firmy i zachowywały się jak najbardziej prawidłowo, pozatym ich trwałość też jest moim zdaniem b.dobra.

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 8:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 02, 2007 12:22 am
Posty: 73
Lokalizacja: Katowice
'Problem' z Textarem jest bardziej skomplikowany, niz to opisak Maniek. Wystepuje w trzech wykonaniach, ale nawet pracownicy hurtowni nie wiedza ktory to ten najlepszy - wg. niektorych - conajmniej rowny ATE. Jedynie cena daje pewne wskazowki, ale i tu mozna niezle manipulowac. W rezultacie dopiero ,w praniu' okazuje sie co kupilem, te najlepsze czy tez inne wykonanie. Wole ATE. Pewniej i bezpieczniej.
Pozdro,
kuba


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 1:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2005 2:45 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Gdańsk
czy nikt faktycznie nie jeździ lub jeździł na klockach VALEO?

_________________
ADAS

E420 '96 - VIN WDB2100721A262392 NA SPRZEDAŻ
ex 300CE '92
ex S320 '92
ex 500SL '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 7:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
Od 2 tygodni używam klocki firmy breck.Są dobre w przystepnej cenie 65 zl.Jest to polska firma która doświadczenie zbierała przy produkcji okładzin dla PKP.Tam to są przeciążenia jak ktoś jezdził polską koleją to wie o czym mówię.Klocki są naprawdę porządne.

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 22, 2007 12:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Waldi pisze:
.Jest to polska firma która doświadczenie zbierała przy produkcji okładzin dla PKP.Tam to są przeciążenia jak ktoś jezdził polską koleją to wie o czym mówię..

składy napędzane elektrowozami poza hamulcem czysto awaryjnym są hamowane poprzez odbiór energi z elektrowozu i dostarczane do sieci trakcyjnej 3kV stałego. Względnie przez rozpraszanie energii, lub względnie hamowanie silnika. Nie ma tu zbytnio mowy o okładzinach ciernych - jedynie w celu całkowitego zatrzymania / awaryjnego.
Nie wdaje się w konkretne rozwiązania - chociaż są ciekawe... jednak 3kV i stara sieć trakcyjna nie nam dają dużego pola do popisu. Gdymy to było zasilanie zmienne nawet nieco ponad 20Hz [zlosnik] - ale to taki mały OT ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 22, 2007 3:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
Nie wdając sie w szczególy Breck Lumag faktycznie robiła okładziny dla PKP elektrowozy to nie jedyny srodek napedowy PKP i długo jedynym nie będzie. ;) <br>Dodano po 8 minutach.:<br> Hmmm.Szukam na stronie Lumag potwierdzenia o doświadczeniach z PKP i nic.Informacja miała byc 100 procentowa.

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 22, 2007 4:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Waldi pisze:
elektrowozy to nie jedyny srodek napedowy PKP i długo jedynym nie będzie. ;)

pewnie, wystarczy że padnie zasilanie i jedynie diesle dają rade [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 22, 2007 7:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Marcin S pisze:
hamowane poprzez odbiór energi z elektrowozu



to dlaczego przy wiezdzie pociagu na peron slychac jak hamulce piszcza?? :-? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Marcin S pisze:
wystarczy że padnie zasilanie


a na zlomie pojawiaja sie kilometry sieci trakcyjnej [zlosnik]

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 22, 2007 9:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
miś89 pisze:
to dlaczego przy wiezdzie pociagu na peron slychac jak hamulce piszcza?? :-?

przeczytaj jeszcze raz moje poprzednie dwa posty - tam jest odpowiedz
Cytuj:
jedynie w celu całkowitego zatrzymania / awaryjnego.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl