MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 3:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 10:50 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:43 am
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
Croolick pisze:
Może jednak podjedź do jakiegoś spec-warsztatu? Szkoda czasu i nerwów. Chociaż....>

Chętnie, tylko jak? Lawety przecież nie będę zamawiał - paranoja. Niewierzę by to było konieczne;). To napewno jakąś bzdura. Holowanie może uszkodzić skrzynię. Tak więc proszę doradzajcie mi jeszcze do skutku. Przecież na lpg powinien palić po przełączeniu. To czemu nie chce?:(

_________________
KRAKÓW
DB126 260SE '86 ex 126 280SE '84 ex 126 500SEL '80 ex 123 300D '80 ex 123 240D '79 i inne niż DB


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 11:01 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zaplon ? :lol:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 3:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
romek126 pisze:
Chętnie, tylko jak?


Jak? Na sznurku. Parę kilometrów z małą prędkością skrzyni nie zabije.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 4:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja bym nie ryzykowal (brak smarowania w skrzyni) ale zawsze mozna wal odpiac.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 9:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
TReneR pisze:
Ja bym nie ryzykowal (brak smarowania w skrzyni) ale zawsze mozna wal odpiac.


Nic sie skrzyni nie stanie, aby nie przekraczac 50 km/h, wajha na "N" na hol i do znachora [ok]

Pozdr

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 11:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 16, 2007 10:34 pm
Posty: 87
Lokalizacja: Lublin
Prędkość holowanego pojazdu
nie powinna przekraczać połowy maksymalnej prędkości samochodu
na pierwszym biegu,a odległość nie powinna być
większa niż maksymalna wartość tej prędkości.

tak przynajmniej wynika z tej strony:
http://www.automat.pl/vademecum/index.html

dzial holowanie samochodu z automatyczną skrzynią biegów

_________________
W210 320E '95
W124 260E '86 do sprzedania :)
W115 200D '75


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 8:17 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
na poczatek sproboj zdjac wtyczke z bypasu (regulatora wolnych obrotow lub jak kto woli zaworu powietrza dodadkowego) i wyciagniej bezpieczniki z tego przekaznika o ktorym pisze Andy :
romek126 pisze:
AndyS pisze:
Za "gruchą"wspomagania są dwa przekaźniki - czarny długi i srebrny. Czarny trzeba wyjąć, bolce delikatnie przeczyścić i lekko go "opukać". Gniazdo polać (też delikatnie) jakimś Kontakt-Sprayem. Przekaźnik założyć na miejsce i uruchomić silnik. Powinno pomóc. Powodzenia.


i teraz zobacz czy zapali.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 4:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Ja sie podepnę pod temat.
No chyba panuje jakas zaraza w krakowie a 126 i M103. [szalone]
Maluch tesz zaczął wydziwiać. Gasnie bez powodu jak jest mocno zagrzany i bez powodu wstaje po kilku minutach stania. Potrafi przejeździc cały dzień i paść pięć metrów pod domem. Na razie doszedłem, że to pompa (nie słychac skubanej po przekreceniu kluczyka). Przekaźniki wyczyszczone i suchutkie. (zresztą zrobili to jusz w serwisie Boscha). Jak zdiagnozować, z jakiego powodu pompa chwilowo nie pracuje? Gdzie pomierzyć i jak?
P.S.
A moze to pompa umiera i ma takie objawy padnij/powstań?

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch

210 000 km

----------------------------------------------------

Żonę mam w domu, kochankę w garażu.

----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 01, 2007 5:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
pompa jak padnieta to po rozgrzaniu moze stawac, jak sie ochlodzi to dziala dalej, mierzy sie wydatek paliwa na powrocie lub/i natezenie pradu na stykach 7 i 8 w przekazniku pompy lub/i cisnienie paliwa na samej pompie
niestety danych pomiarowych do 300 nie mam

_________________
Piotr

W140 500 SEL
W126 420 SE
Nissan 240sx


Na górę
Post: pn lip 02, 2007 2:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:43 am
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
Witam wszystkich po długiej nieobecności na forum. Brak kompa.
Pewnie myślicie że naprawiłem wóz i dlatego się nie odzywam.
Niestety :( Zacząłem jeździć drugim wozem a rozwiązanie problemu ze 126-tką odłożyłem w związku z brakiem czasu i kompa.
Odpiąłem regulator b.j. i nie pali, tym przekaźnikiem pompy paliwa też próbowałem stukać, spryskałem wiele złączy kontakt sprayem sprawdziłem świece, kable, klapkę przepływomierza i nic nie pomogło.
Co prawda zauważyłem sparciałość gumowego przewodu profilowanego od regulatora b.j. Nie zdejmowałem go a nie wyglądał na nieszczelny, choć po zdjęciu mogłby już nie być. Gdyby to jednak ten przewód to chyba tylko na wolnych obrotach byłby gasł? Na wyższych chyba dałby się utrzymać?
Pompa paliwa się włącza i odłącza prawidłowo.
Może mi jeszcze ktoś coś doradzić? :-?

_________________
KRAKÓW

DB126 260SE '86 ex 126 280SE '84 ex 126 500SEL '80 ex 123 300D '80 ex 123 240D '79 i inne niż DB


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 02, 2007 4:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
Obrazek

wyciągnij regulator biegu jałowego i spróbuj wsadzić za miast tego register od gazu - foto jak wyżej

plastikowy (do węża fi 19mm) u mnie w mieście kosztuje 5 PLN

ustaw śrubę regulacyjną w pozycji środkowej i spróbuj odpalić

u mnie regulator zawiesza się (czyszczenie kilkukrotne nie za bardzo pomogło) i też mam czasem problemy
zastanawiam się nad zmianą tego ustrojstwa na ręcznie regulowany

a ja mam prośbę, może ktoś zna nr katalogowy części:
chodzi mi o tę gumową rurkę która jest na wyjściu regulatora biegu jałowego i łączy go z kolektorem ssącym
chciałbym kupić nową

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 02, 2007 5:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
nie wiem jak to jest w M103 ale u mnie tez takie cuda sie dzialy okazalo sie ze przy wystrzalku rozwalilo to sie chyba nazywa silniczek krokowy takie plastikowe ustrojstwo na odmie pod pokrywa filtra( podobne do tego zaworu na fotce wyzej tylko grubsze i plastikowe) chodzilo o to ze pekla pokrywka ( malo widoczne) i dostawal lewego powietrza. Zapalal ale od razu prawie gasl. Moze to cos pomoze....

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 02, 2007 9:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
gekonos pisze:
a ja mam prośbę, może ktoś zna nr katalogowy części:
chodzi mi o tę gumową rurkę która jest na wyjściu regulatora biegu jałowego i łączy go z kolektorem ssącym



1020944882 oto ten numer, do nabycia za około 25 zł :)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 03, 2007 1:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Meeta pisze:
gekonos pisze:
a ja mam prośbę, może ktoś zna nr katalogowy części:
chodzi mi o tę gumową rurkę która jest na wyjściu regulatora biegu jałowego i łączy go z kolektorem ssącym



1020944882 oto ten numer, do nabycia za około 25 zł :)


do M103 jest taki numer: 1030940482

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 04, 2007 9:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
przewody gumowe znalazłem w ofercie firmy Meyle
i już zamówiłem, jak przyjdą to zrobię fotki i dam znać

poniżej link do katalogu

http://www.meyle.com/pdf/6170.pdf

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl