MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn kwie 23, 2007 9:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
georem pisze:
Może kolegę paliwo zalało [zlosnik]

gdyby to był 100% bio-fuel a'la saab (znaczy się czysty alkohol ) to rozumiem... tez by mnie zalewało [zlosnik] , ale żeby beznyną... [uhaha]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 23, 2007 11:35 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 10:06 am
Posty: 39
Witam, sorki że nie odpowiadam od razu ale jestem "na wyjeżdzie" i nie mam stałego dostępu do netu :( .dzięki za wszystkie podpowiedzi , co do pytań to: opcja że licznik zepsuty i że stacja mnie kantuje odpada bo sprawdzałem to już od pustego do pustego baku czyli wlałem 15 litrów i ujechałem 49 kilometrów w próbie drugiej to samo no dokładnie 52 km. , wycieków niema oleju mi nie przybywa przy przegazowaniu dlikatna czarna chmura jest ale nie jest strasznie miałem już kiedyś gożej jak mi padł rozdzielacz paliwa ,śmierdzi benzyną z rury,jak się rozgrzeje to mu obroty lecą w dół na 600-550 obr/min autem delikatnie huśta na wolnych i ciśnienie oleju spada do 2 -1,5 (a kiedyś zawsze było 3) klapa spiętrzająca chodzi normalnie dolot powietrza i filtr są czyste kable i kopułkę kupiłem nowe (beru) ciśnienie muszę sprawdzić .chociaż ze dwa miesiące temu od 9 do 10,5 ale wtedy też żle palił bo w okolicach 20 l/100. co do wtrysku to się zgadza to KE-Jetronik Połączenia między modułami wyglądają na ok. A i jeszcze pytanko jak sprawdzić podciśnienie , Meeta czy chodzi o ten wężyk pomiędzy regulatorem ciśnienia paliwa a odmą ? DZIęKI jeszcze raz za wszystkie podpowiedzi :) POZDRAWIAM
:)
PS. Co do zalewania to prawda , zalewa mnie, ale nie benzyna tylko krew przez to auto :evil: POZDRAWIAM ;)

_________________
W 124 230 TE '86 NIE GAZOWANY. A CZłOWIEK UCZY SIę CAłE żYCIE JEDEN OD DRUGIEGO DRUGI OD TRZECIEGO...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 7:44 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
merclin pisze:
,śmierdzi benzyną z rury,jak się rozgrzeje to mu obroty lecą w dół na 600-550 obr/min autem delikatnie huśta na wolnych i ciśnienie oleju spada do 2 -1,5 (a kiedyś zawsze było 3) klapa spiętrzająca chodzi normalnie dolot powietrza i filtr są czyste kable i kopułkę kupiłem nowe (beru) ciśnienie muszę sprawdzić .


To typowe objawy:

- zalewania się silnika
- lub lewego powietrza
- lub kłopotami z zapłonem

A po tej wymianie rozdzielacza byłeś w dobrym warsztacie na regulacji mieszanki?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 8:26 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
no jaki uparty człowiek-jedz ze na pierwsza lepsza stacje diagnostyczna i zrob analize.innaczej zalecam wymiane pompy paliwa ,kompletnego wtrysku,modułu zapłonu,swiec kabli i kopułki a dla pewnosci i glowice-to bez sensu cos wogole gdybac jak nie ma analizy [szalone] -mozliwe ze wtryski padły i zle rozpylaja lub paliwo jest zaciagane przez wtryski. [szalone]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 12:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wtryskiwacz rozduchowy - sprawdz czy sie poprawnie wylacza.
Sprawdz tez cisnienie paliwa na rozdzielaczu, jezeli bedzie ok to regulator elektrohydrauliczny na wtrysku.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 3:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
Ten wężyk jest bezpośrednio pod obudową filtra powietrza. U mnie czarny, zaślepiony zaślepką wyglądającą na nit, ale gdyby to ona nawaliła to paliwo lało by sie pod filtrem powietrza i dlatego napisałem, żebyś powąchał ;) ale nic nie piszesz, więc skoro nie czuć to pewnie nie to, napisałem tylko jako przykład zasłyszanej sytuacji.

Pozdrawiam :)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 12:45 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:38 am
Posty: 29
Lokalizacja: Białystok
witam tak jak kolega opisuje to spalanie paliwa jest całkiem niezłe miałem takie przypadki gdzie te silniki paliły po 60 litrów na 100,ok alę to rzeczy przyczyną jest tylko wyłącznie wtryskiwacz rozruchowy tylko on robi takie komedie iglica we wtryskiwaczu jest nie szczelna i puszcza paliwo do układu ssącego i temu masz niskie obroty i takie spalanie bo go przylewa i masz bogatą dawkę paliwa,zaufaj mi zęby zjadłem na tych układach wtryskowych wymien wtryskkiwacz rozruchowy i bedzie giara a spalanie zejdzie ci do 10l przy normalej jeździe pozdrawiam.

_________________
DWIE RZECZY KOCHAM NAJBARDZIEJ... ŻONĘ I SWEGO MERCEDESA-BENZA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl