MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 5:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 23, 2007 5:12 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 23, 2007 5:33 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
W V8 jest na tylnej części silnika (choć nie wiem czy w 100%) tam gdzie łączy się ze skrzynią, znalezienie go i odczytanie nie jest łatwe.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 23, 2007 7:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
No wlasnie...ja do tej pory nie jestem w stanie odczyta tego numeru.

georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? [zlosnik]



pozdrawiam,
Kuba

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 23, 2007 8:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Kubitus pisze:
georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? [zlosnik] pozdrawiam,
Kuba


Nie miałem tego silnika, wszystkie moje V8 nie miały takiej śrubki, ale pomyślę/popytam i jak wpadnie mi do głowy gdzie ona jest to napiszę. Silnik masz na K-jet czy D-jet?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 8:19 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
kubol pisze:
Prosze o pomoc, najlepiej fotkę, gdzie znaleźć nr silnika M116 - pojazd 350 SE z 1977 roku.



Z tego co pamietam, to na lewym skrzydle V od strony skrzyni i numer czesciowo jest przykryty głowicą <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Kubitus pisze:
(...)

georem, a skoro wiesz o tym numerze,to moze wiesz takze gdzie znajduje się śruba regulacji obrotów na biegu jałowym ? [zlosnik]



pozdrawiam,
Kuba



Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc.

Pozdrawiam

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 9:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
klucha116 pisze:
Nie jestem "Georem", ale jak masz K-jet, to raczej sruby od obrotow biegu jalowego nie ma, sklad mieszanki i szczelne podcisnienia powinny wystarczyc.


K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc.

Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? [zlosnik] .
Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie [oczko]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 9:42 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Kubitus pisze:
K-jet. Podcisnienia są szczelne. Jak odłącze rurki podcisnienia od termoregulatora ciśnienia wtrysku to obroty rosną o jakiś tysiąc.

Jeśli nie ma takiej śruby, to co? termoregulator kaputt? [zlosnik] .
Nie mozliwe, przeciez on jest taki prosty w swej budowie [oczko]


a zaplon??

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ

"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 11:41 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem?

P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem [zlosnik] ;)

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 12:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Kubitus pisze:
odpala idealnie, chodzi równo (tyle ze na za wysokich obrotach) , więc co moze byc z zapłonem?

P.S. to moj pierwszy silnik benzynowy, więc sie nie znam, ale świece i kable wymienialem [zlosnik] ;)



Zaplon moze byc przestawiony, ale jak sie wkreca, to pewnie jest OK,ale niekoniecznie. Sprawdz mieszanke i wszystkie ciegna od pedalu gazu do wtrysku.

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ

"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 2:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
ehhh,bym sie z tym nie bujał, tylko moj mechanik jakiś leniwy sie zrobił. Stwierdził ze nie chce mu sie serwisować tego silnika, bo woli 10 diesli w tym czasie naprawic :cry:

Wiem ze zawory są do regulacji, mieszanka jest za bogata (jak dam go przycisne to kopci na czarno), cięgła od gazu do wtrysku wporządalu [oczko]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 5:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
regulacje skłądu mieszanki mozna zrobić samemu-imbus ,analizator spalin i 3 minuty roboty. 8)

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 8:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Kubitus pisze:
Wiem ze zawory są do regulacji


A mi się wydawało że są tam samoregulatory?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 7:44 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
georem pisze:
Kubitus pisze:
Wiem ze zawory są do regulacji


A mi się wydawało że są tam samoregulatory?


Bo są [zlosnik]

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ

"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 9:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
W starych typach M116 nie ma samoregulatorów..w nowszych są :)..... Kwestia tego jakim jest moje M116 ?

Przy okazji, pokręciłem śróbką imbusową..a wlasciwie delikatnie zubożyłem mieszankę. Silnik chodzi ladnie, równo, na 800 rpm. Niestety cykanie nie ustało. Teraz analizator spalin mnie czeka :).ale to dopiero na początku lipca, jak odbiore go od lakiernika.

Pozdrawiam,
Kuba

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 07, 2007 11:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 08, 2006 1:51 am
Posty: 36
Lokalizacja: OPOLE
Ja sie tam nie znam na silnikach ,ale jesli chodzi o numer to ja we wszystkich meskach jade do serwisu...:D Oni tam "musza" sprawdzic za darmo , bo licza na jakies zakupy czesci itp...Jeszcze nigdy nie mialem problemu z tym numerem , zawsze chetnie sprawdzali i szukali z lampka:D Pozdrawiam!!

_________________
Kick-down lubie :D i to tyle :D W 116 2,8 78' , W 126 SEC 420 4,2 V8 86'(niestety sprzedany, ale w dobre rece) , W 140 SEC 600 V12 94'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl