MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 7:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 12:39 pm
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
echhh.......... i co tu wiecej powiedziec..........

_________________
MB 126 500SE
klima,abs,alu,full electro
siekiera :) (w krainie wiecznych łowów)

MB 126 380 SEL "Withe Princess"
zawsze wierny gwiazdom

http://www.w114-115.org.pl/galeria/index.php?cat=1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 5:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Croolick pisze:
My tesz chcemy wiedzieæ


no dobra [zlosnik] ,

osiągi prawie takie jak W123 300D , zdecydownie nie mozna tego porównywać z 200D/240D,spalanie podobne, przy 110 km/h w trasie 8,5 l,w miescie 10l.



Eryk123 pisze:
silnik 300d z w123 ,a prowadzilem te¿ w126 280se

wiesz... 300D ma osiemdzisiąt kilka koni, 280 STOosiemdzisiąt, więc to chyba złe porównanie.

Oczywistą rzeczą jest ze jesli chcesz dynamicznie jezdzic to nie kupisz sobie starego diesla [szalone]



Pozdrawiam

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 24, 2006 8:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:55 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Toruń
Wiadomym jest ze diesel nie jest do scigania, ale 126 z dobrym dieslem mogl by sie idealnie nadawac jako wol roboczy do lawety.
A co do osiagow 126 z motorem 300d 123, Moj znajomy ma takie auto i powiem szczerze ze 124 250 td mial bym z nim problem [zlosnik].
Moge zdradzic ze nie jest to zwykle 300d, jest on na tyle mocny ze bez problemu targa sie na mechanizmie od 380.
P.S. jest on do kupienia


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 24, 2006 11:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
pucek-benz pisze:
P.S. jest on do kupienia


A będę bardzo złośliwy jeżeli powiem, że to co powyżej to reklama?

Nie lubię diesli, nie przepadam za zapłonem samoczynnym tym bardziej w aucie S-klasy ale BARDZO szanuję i rozumiem fascynatów ropiszczy. Tylko, że ...

są jednak granice umiaru i zdrowego rozsądku. To, że się odpycha nie oznacza jeszcze przyjemności z jazdy. Ja poruszam się 180KM benzynka i pod światłami ciężka gablotę trzeba trzymać na obrotach by nadąrzała za lekkim Matizem. Potem ( od 70km/h) to jusz inna bajka ale co w tym momencie ma do powiedzenia 88KM???
P.S
Traktor SAM mojego Ś.P Ukochanego Dziadka miał 15KM z dieslowskiego silnika Adorii i sześciobiegową skrzynię od Stara. Ciągał dwutonowe przyczepy z ziarnem i orał kamienisty grunt dwulemieszowym pługiem. I co z tego?
P.S
Hmmm...chciałbym zobaczyc to 300D ( jeszcze pewnikiem z automatem) wsczepione do W126 versus 250TD w W124. :roll: Nie dajmy się zwariować.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 25, 2006 5:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:55 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Toruń
Cytuj:
Traktor SAM mojego Ś.P Ukochanego Dziadka miał 15KM z dieslowskiego silnika Adorii i sześciobiegową skrzynię od Stara. Ciągał dwutonowe przyczepy z ziarnem i orał kamienisty grunt dwulemieszowym pługiem. I co z tego?


Co autor miał na mysli?

Auto mojego znajomego nie jest ani tak silne, ani tak wolne jak wspomniany wyżej pojazd.
Jaka byla idea tworzenia owego w126?

1) Ma to byc samochod bezpieczny, nie tam zaden Matiz,
2) Ma byc to samochod prestizowy, nie tam zaden Matiz,
3) Ekonomiczny - diesel, gdyby byl oryginal 300 turbo pewno by nie kosztowal 5tys.

Owe auto jest w stanie pociagnac lawete i nadazyc za wspomnianym 250TD. Wymienienie mostu na ten od 380 kozystnie wplywa na ekonomie - mniejsze przelozenie.

Cytuj:
Hmmm...chciałbym zobaczyc to 300D ( jeszcze pewnikiem z automatem) wsczepione do W126 versus 250TD w W124. Nie dajmy się zwariować.


Czy rzeczywiscie starcie z nieco lzejszym kombiaczem z silnikiem nowszej generacji - nie mowie ze mocniejszym, brzmi naprawde absurdalnie?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 5:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 6:21 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Chełm, [LC]
Odświeżam temat...
Znalazłem na allegro w126 IIseria z silnikiem 300d od w124 w manualu...
http://www.allegro.pl/item187503496_mer ... iesel.html

Wychodzi na to, że to taki silniczek:
http://mb.auto.pl/dane_en_os/230110DT.HTM
Na co zwracać uwagę? Jakie przełożenie powinien mieć most? Przepraszam, ale na forum, gdzieś widziałem o tym temat, ale nie mogłem znaleźć.
Nie dzwoniłem do właściciela, nie jestem przygotowany jeszcze na tę górną granicę $ podaną w aukcji... i nie wiem czy to nawet jest tyle warte. Rozglądam się na rynku, bo może odpuszczę w124 na rzecz w126, ale takich diesli jest mało, a jak coś znajdę to juz na zdjęciach widać, że właściciela czasem poniosła fantazja przy zewnetrznych dekoracjach jak tutaj: :-?
http://www.allegro.pl/item188428121_oka ... _1_zl.html

_________________
dżyrman endżyniring in da haus? [zlosnik]
Polowanie na w124, w126 diesel trwa :D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 6:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
kacperski pisze:
Znalazłem na allegro w126 IIseria z silnikiem 300d od w124 w manualu...

To nie jest II seria [szalone] . Karbowana listwa, zderzaki etc.
Ewidentnie pierwsza (bez ocynku-lipa)
Cena kosmos. [hehe]

kacperski pisze:
i nie wiem czy to nawet jest tyle warte.


IMHO absolutnie nie . Ja bym sie wahał wyłozyc połowe tej kwoty.

kacperski pisze:
a jak coś znajdę to juz na zdjęciach widać, że właściciela czasem poniosła fantazja przy zewnetrznych dekoracjach jak tutaj:



szkoda że nie ortografia.

cyt. "..AUTO MA WYMIENIONY AKUMULATOR, KĄPLET TARCZ I KLOCKÓW CHAMULCOWYCH ORAZ PRZEDI WACHACZ..."


[hehe]

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch

210 000 km

----------------------------------------------------

Żonę mam w domu, kochankę w garażu.

----------------------------------------------------


Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 6:04 pm przez Croolick, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 6:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 6:21 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Chełm, [LC]
Czy ktoś może mi wyjaśnić jak mogę odróżnić I serię od IIserii? Np link?
Te klamki też mi nie pasowały ;)
Zawsze można wynegocjować satysfakcjonującą cenę, ale muszę znać słabe strony tego auta :roll:

btw. Czy to prawda, że w126 mają 110l zbiornik paliwa?

edit:
wiem, wiem... nie chciałem pisać nic na temat ortografii, bo też wyobrażam sobie jakiś typ tego obecnego właściciela tej eski ;)
Ale ostatnio przebił mnie pijany wiejski biznesmen, gdy chciałem kupić 200dyzla.. było dosłownie:
"biere go, biere, heniu bierej akumulator zakładaj, oddaj tym panom 10litrów ropy, ja go kupuje"Nie było sensu sie licytować, pojechaliśmy, bo i tak przebijałby.. I tak nie kupił, auto dalej na sprzedaż [zlosnik]

_________________
dżyrman endżyniring in da haus? [zlosnik]

Polowanie na w124, w126 diesel trwa :D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 12:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
kacperski pisze:
Czy to prawda, że w126 mają 110l zbiornik paliwa?

Zbiornik paliwa W126 miał zwykle 90l. pojemności. Założeniem projektanta było pewnie to żeby auto mogło na jednym pełnym tankowaniu przejechać min. 500km. Wyjątkiem jest chyba tylko 300SD Turbo z pierwszej serii które miało ponoć zbiornik 77l.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 10:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Miałem niedawno takiego z silnikiem 603 i automatem.Auto dobre na trasy,w mieście-gorzej zwłaszcza gdy trzeba wdepnąć.Ale da się jeździć.
Mimo,że wywaliłem dwa katalizatory i zastąpiłem je zwykłymi rurami jest dość cicho,ciszej niż w 124.
Nie wiem ile pali-nigdy nie sprawdzałem,zresztą licznik oszukiwał wskutek pewnych różnic w przełożeniu przekładni głównej.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl