MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:01 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr maja 09, 2007 9:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Witam. Troche juz na ten temat poczytalem, m.in. watek Kolegi ertee i juz jakas swoja teorie na ten temat mam, ale do rzeczy. Tulejki na wybierakach przy skrzyni zostaly wymienione, tulejka na samym dole kasety tez (ta co u ertee, byla zreszta w podobnym stanie), ale luz jest dalej wyczuwalny. I tu moje pytanie, czy mogl sie wyrobic element zaznaczony na zdjeciu czy moze sam pret lewarka czy moze jeszcze cos innego? Luz wyczuwa sie tylko na samej dzwigni, problemow z wlaczaniem biegow raczej nie ma, ale nie powiem zeby mi sie to podobalo :roll:

Obrazek

W weekend sam to dokladniej obejrze, ale chcialem sie skonsultowac wczesniej, bo jesli to ta czesc o ktorej mysle, to wolalbym ja szybciej zamowic w ASO.

Pozdrawiam[/b]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Nie masz kogos do pomocy zeby jeden ruszl drazkiem a drugi na dole sprawdzal gdzie luz? Ewentualnie zablokowac drazki (jest otwor do blokowania drazkow w celu regulacji ich dlugosci ale pewnie wiesz o tym) i sprawdzic potem czy na gorze nie masz luzu.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Przy wybierakach nie ma luzu na 100%, pytam o ten konkretny element, bo moim zdaniem luz jest wlasnie na samym lewarku tj. albo wyrobil sie sam pret albo to ustrojstwo z rysunku, ale nie wykluczam tez mocowania "tego czegos" do czesci nr 11 z rysunku, bo pewnie tez moglo sie tam wyrobic. Sorry za nieprecyzyjne okreslenia, ale sam nie wiem jak to dokladnie nazwac :roll: Na pewno jest to zwiazane z sama gora kasety, na razie tam nie zagladalem i nawet nie bardzo sie orientuje czy da sie to jeszcze jakos regulowac. Ale wszelkie propozycje co sprawdzic przy okazji mile widziane ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
W moim czesc 11 byla polamana ale mimo to nie bylo luzu. Chyba zanim nie rozbierzesz to nie bedziesz pewien. nie ma ktos w okolicy manuala na czesci zeby ci pozyczyc na czas rozkrecania i weryfikacji?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Kurcze pluje sobie w brode bo mialem kompletna kasete do 300tki, ale oddalem znajomemu bo nie byla potrzebna.. A na allegro to strach kupowac, bo lepszej raczej nie kupie no i ta tulejka juz wymieniona. Jakos sobie poradze, pocieszam sie ze nie bede musial ciegien od zera ustawiac (bo chyba nie bede musial? ;) ).

Na dniach bede wszystko wiedzial, tylko chcialem sie upewnic czy dobrze kombinuje. Zreszta tu chyba zbyt wiele kombinacji nie ma na moje szczescie. Najchetniej bym wrzucil automat, ale skoro auto ma isc za pare miesiecy do ludzi, to troche szkoda roboty.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
beet pisze:
skoro auto ma isc za pare miesiecy do ludzi


Ma klime?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
roadrunner pisze:
Ma klime?


Gdyby mial, to by nie szedl do ludzi ;) Mialem za 400 euro kompletna klime z kompletna instalacja, ale tez spasowalem. Nie oplaca mi sie inwestowac w zadne extrasy, bo jak bede sprzedawal to i tak nikt mi za to nie zaplaci. A druga para drzwi nie jest mi potrzebna, wiec jak dostane dofinansowanie to moze na 124 cabrio starczy :roll: Przynajmniej problem klimy zniknie ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 9:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
roadrunner pisze:
Ma klime?


VIN WDB1241301B902975
Model 300 D
Chassis 1241301B902975
Engine 603912 10 087235
Transmission 717433 06 268782
Order 0 2 239 01959
Approx. year 1992
Lights HELLA
Wiper SWF
Cab 12689
Dealer Ulm branch (239)
Interior cloth light brown (064)
Paint
147 arctic white (T) (с 01.01.1985 по 31.12.1993)
Options
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)

442 airbag in steering wheel (с 01.02.1980 по 31.10.1993)

480 self-levelling suspension (с 01.03.1965)

537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989)

550 trailer coupling (с 01.03.1965)

855 telephone TELE-AID, Nokia, D-net

http://w114-115.org.pl/forum/vehicle_re ... ch_id=2740

Tu był VIN.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 10:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Nie ma klimy to nie dla mnie :/ szkoda

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 10:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
No i ten luz na dzwigni biegow ;) Ale fakt faktem, ja juz samochodu bez klimy nie kupie, chyba ze sie znajdzie jakis rodzynek w idealnym stanie, to zainwestuje te 2k i doloze. W 124 jakos ta zgodnosc z VINem mnie bardzo nie rusza, na zolte blachy i tak sie jeszcze dlugo nie nadadza ;)

Zapomnialem sie spytac, RR, co myslisz o zalaniu pol-syntetyka badz syntetyka? Pytalem w watku o olejach, ale odzew znikomy. Przelot ok. 400k km, na cisnienie nie narzekam, no ale od ponad 100tys km lany byl tylko mineralny. Wszyscy dookola odradzaja, ja sie w sumie eksperymentow nie boje, koszty tez do zaakceptowania, pytanie tylko po co i co to mi da, oprocz tego, ze potencjalni kupujacy beda przychylniej patrzec [szalone] .

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 10:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
beet jak juz bedziesz wiedzial czym sa spowodowane te luzy to bardzo chetnie sie dowiem bo mam idzentczny problem tez wymianilem tulejki a luz na lewarku dalej jest odczuwalny :-?


Pozdr.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 10:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
beet pisze:
pytanie tylko po co


Skoro nie widac roznicy to po co przeplacac [zlosnik] ja do swoich aut leje polsyntetyk bez wzgledu na przebieg, lubie miec czysto w silniku no i zawsze jak zalewalem semi synt. to malala utrata oleju. W tak starych konstrukcjach i przy naszym klimacie syntetyk to raczej wyrzucanie kasy (no chyba ze ktos eksploatuje auto jak wyscigowe). To oczywiscie moja prywatna opinia i nikt nie musi sie z nia zgadzac.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 09, 2007 11:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
No tak, ale u mnie od prawie 7 lat smarowanko robi mineral i glownie o to sie rozchodzi, czy teraz wymiana na polsyntetyk ma jakikolwiek sens :roll: Nie to zebym mial jakis kaprys, na silnik nie narzekam, bo oleju lyka max 0,5 litra od wymiany do wymiany, szklaneczki nowe, glowica calkiem calkiem, cisnienie sprezania tez.

W moim przypadku utrata oleju pewnie duzo nie zmaleje, wlasciwie nie wiem co zyskam zalewajac polsyntetyk oprocz "lepszego" samopoczucia ;) Bo zdania mimo przyklejonego artykulu na ten temat sa podzielone. I tak nikomu nie bede gadal, ze samochod jezdzil od poczatku na syntetyku, a ja teraz zapobiegliwie zalalem polowiczny, bo i po co. Nie mialem wplywu wczesniej na to co smaruje silnik i dalej mocno powatpiewam w sens tej zmiany, ale pytam, bo przynajmniej to nie kosztuje ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 10, 2007 8:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
A te tulejki metalowo-gumowe lookales ???? O numerze 26.
One potrafia sie niezle wybic, oczywiscie po odpowiednio dlugim przebiegu.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 10, 2007 10:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
beet pisze:
Kurcze pluje sobie w brode bo mialem kompletna kasete do 300tki, ale oddalem znajomemu bo nie byla potrzebna.


Jak by co, to mam i mi sie raczej nie przyda :) a daleko nie masz [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl