MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 19, 2007 9:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
bylem przekonany ze znajde cos w archiwum ale niestety. chodzi mi o w miare kompletna instrujcje regulacji szyberdachu w W124.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 10:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Ostatnio sam wymieniałem w swojej cupecie szyber ale nie przysporzyło mi to większego problemu, regulacja jest dość łatwa, powinno pójśc ci to bez problemu

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 10:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Jesli pamietam to reguluje sie tym bebenkiem co zalacza odpowiednie przelaczniki w tym zaspole silnika w kufrze.
Poprostu musisz tak go ustawiac az szyber zacznie dobrze chodzic.
Poszpream jeszcze w moich materialach mzoe cos bedzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 19, 2007 11:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
tyle to wiedzialem wczesniej, juz znalazlem w miare dokladny opis regulacji

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 12:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:18 am
Posty: 435
Lokalizacja: [DB]Waldenburg /schlesien
ten temat też mnie interesuje
Masz jakiś link?

_________________
(__\==*==/__)

W124 200D '89
E 39 530D '98
Fso Atu + '98 - Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 8:08 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Mam cytat podalbym link ale forum na ktorym zajduje sie opis wymaga logowania. Instrukcja by Gerri mam nadzieje ze nie bedzie mial nic przeciw.

Do regulacji należy przygotować sobie jakiś trzpień,/
może być kawałek drutu średnicy ok. 2 mm, może to być cienki wkład z długopisu
-Dach otwieramy całkowicie do góry, do położenia krańcowego
-Pociągamy plastikowe, białe kółeczko na silniku w bagażniku,
a następnie cofamy je (wciskamy z powrotem) o ok. 2 mm., będzie się wtedy luźno kręciło.
-W otworek znajdujący się nad osią białego kółeczka wprowadzamy
nasz przyrząd delikatnie naciskając. Drugą ręką kręcimy kółeczkiem,
w momencie gdy pod naszym przyrządem pojawi się opisywany otworek
przyrząd wpadnie w głąb. Do kręcenia trzeba mieć cierpliwość,
może to być nawet kilkanaście obrotów
- W momencie pokrycia się otworków należy białe kółeczko ustawić
wycięciem w stronę naszego wkładu( czyli do góry) a następnie wcisnąć.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 2:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:18 am
Posty: 435
Lokalizacja: [DB]Waldenburg /schlesien
roadrunner ,fenkju ;)

_________________
(__\==*==/__)

W124 200D '89
E 39 530D '98
Fso Atu + '98 - Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 14, 2007 5:18 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw gru 28, 2006 7:45 am
Posty: 11
[quote="roadrunner"]Mam cytat podalbym link ale forum na ktorym zajduje sie opis wymaga logowania. Instrukcja by Gerri mam nadzieje ze nie bedzie mial nic przeciw.

Do regulacji należy przygotować sobie jakiś trzpień,/
może być kawałek drutu średnicy ok. 2 mm, może to być cienki wkład z długopisu
-Dach otwieramy całkowicie do góry, do położenia krańcowego.......


Witam! ja mam taki problem ze nie moze mi się otworzyć dach do góry całkowicie, otwiera sie jedna strona całkiem a druga tylko lekko bo cos klinuje, czy wiesz co to moze byc ? Wczoraj po pół roku otorzyłem dach do tyłu a jak wróciłem do przodu to juz nie chciał się całkiem otworzyc do góry,
co można zrobić, proszę w miare o szczegółowe informację bo takiego szybra jeszcze nie rozbirałem.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 14, 2007 1:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 14, 2006 9:00 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kansas / Boat City
No to ja też się dołączę z moim szyberdachem:
I. otwiera się do połowy w poziomie (lub jak kto woli do tyłu)- później jakiś opór, coraz wolniej i wolniej, w końcu staje. Kilka razy otworzył się do końca ale z wielkim trudem. Myśle że jest to kwestia zabrudzenia, ale jeśli macie jakieś poważniejsze podejrzenia to poproszę o wsparcie.
II. podczas zamykania nie ma tego momentu, w którym sie zatrzymuje jako zamknięty- muszę celować żeby nie wystawał albo nie "wpadł" za bardzo do środka. Jaki element odpowiedzialny jest za przerwanie pracy silnika w pozycji "zamknięty", czy może jest to kwestia regulacji ???
Czekam na wasze spostrzeżenia bo słońce coraz wyżej i dach też zaczyna sapać [zlosnik]

_________________
S124 2,3 TE + LPG '86 - Misia
W201 2,0 E '86 - Biały
Toyota Yaris 1,0 E '09 - Skośnooka kosiarka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 15, 2007 12:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
tradem pisze:
jedna strona całkiem a druga tylko lekko bo cos klinuje


Myśle ze masz padnieta prowadnice u mnie jest podobnie. Musisz rozgrzebac dziure i posprawdzac w jakim stanie sa prowadnice

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl