Wielkie dzięki za opis, dokładnie tego potrzebowałem.
Jeszcze pytanko czy trzeba te śruby jakimś momentem dokręcać - mogę mieć do dyspozycji klucz dynamometryczny.
znalazłem też taki opis - może przy okazji sprawdzę czy u mnie jest wszystko ok ale czy te ustawienia są odpowiednie dla silnika 300 turbo D model 603 - autko to 124 kombi z 1992 roku
monster18.09 pisze:
Witam
Ustaw Wal na 15 stopni po GMP dla 1 cylindra. Wykrec korek/srube, ktora znajduje sie na pompie wtryskowej po lewej stronie u dolu patrzac wedle kierunku jazdy, teraz powinienes zobaczyc w otworze po tym korku taka kreske - wystep ciezarka regulatora (jesli masz specjalny przyzad to tylko go wkrecasz). Jesli nie widzisz go na srodku otworu musisz przestawic pompe. W tym celu musisz poluzowac 3 sruby na kolnierzu pompy i jedna na podporze pompy, teraz dokonujesz regulacji obracajac sruba regulacyjna ktora "patrzy" do gory i znajduje sie na odlewie mniej wiecej pod pierwsza sekcja. Wychylajac, poprzez ta srube, pompe ustawiasz tak, aby zobaczyc ta kreske na srodku otworu w pompie. Chyba niczego nie pokielbasilem. Jak tak to niech ktos dokona modyfikacji.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Adam