adamkatowice pisze:
Moje mieści się w zależności od stylu jazdy w danym okresie od 9,5 do 10,5 na sto w mieście i ok 7 na trasie, średnio na zbiorniku robię od 580 do 650 km w mieście.
No coś jest u mnie nie tak. Na trasie 7,5-8 ale w mieście bez wariacji równo 12l.
MMM pisze:
Tak ma być.
Sterowanie jest z czujnika na pompie wody.
Jak temperatura cieczy osiąga 102st(?) to włącza się went elektr, żeby pomóc wiskozie.
Po wskaźniku temperatury nie widać zeby temperatura była tak wysoka. Wskazówka po nagrzaniu zatrzymuje się trochę ponad 80 st i tak stoi.
A co jeszcze. Jak auto postoi trochę (wyłączone) i ostygnie (moze nie do końca ) i go odpalę to ten wiatrak od razu sie włącza. Rano jak jest ostygnięty całkowicie to się od razu nie włącza.
Czy jak będzie stał włączony (bez jazdy) to ten wiatrak od klimy powinien się włączać i wyłączać, czy jak się załączy to powinien chodzić cały czas?
Pozdrówka <br>
Dodano po 32 minutach.:<br> I jeszcze jedno. Jak sprawdzić czy ta cała elektryka z wentylatorami działa poprawnie. Czy włącza i wyłącza się wtedy kiedy powinna?