czmiel pisze:
I tak śliczny

pisz pisz jak najwięcej, ile serca włożyłeś i co robiłeś
Serca to ja już nie mam bo włożyłem całe
Robiłem w zasadzie wszystko.
Zawieszenie:
-amortyzatory SACHS
- spręzyny HR
- sworznie i końcówki LEMFORDER
-układ hamulcowy tarcze ATE zaciski ATE + komplet naprawczy klocki ATE. Klocki wymieniałem dwa razy bo po przejechaniu 300 km gumki z zacisków puściły i prawie 300 zł. za ATE poszło się...
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
Ze stanem przedzawałowym udałem się do sklepu i kupiłem klocki i zestaw do zacisków
-nowe przewody hamulcowe z ASO
-nowe gumy pod silnik i amortyzatorki FEBI
-nowy filter do skrzyni Knecht + uszczelka FEBI + olej MOBIL ATF 220
-nowy simmering między silnikiem a skrzynią
-wszystkie gumki gumeczki i inne pierdoły których nie spamiętam też FEBI
- kupiłem 3 czujniki do ABS
Na koniec najlepsze. Układ hamulcowy jak go kupiłem był z w123
Ręce opadają.
Silnik:
-kupiłem silniczek krokowy używany zero luzów

cena nowego 2020zł.
-olej MOBIL 0W40
-filtry Knecht
-dwa razy wymieniałem świece bo mi idioci u lakiernika zalali koszt bagatela 300 zł.
-świece NGK ,kable NGK, kopółka i palec BOSCH
-wymieniłem pompę powietrza bo była zatarta
-bateria VARTA
-kupiłem przekaźnik pompy paliwa bo ktoś wstawił od 300se i odcinał dopływ paliwa przy 4700
-klima do przeglądnięcia nie miałem czasu
- kupuję podstawę wtrysku profilaktycznie
- uszczelki pod klawiatury ERLING o ile dobrze pamiętam
Ukł. kierowniczy:
-wymiana przekładni kierowniczej
-zbieżność wiadomo
Ukł. wydechowy:
-przespawanie dwóch kiełbas które jakiś idiota przyspawał i żeby je zmieścić pociął zderzak gumówką
- do kupienia końcówki okrągłe AMG BRABUS LORINSER CARLSSON lub ULTER zobaczymy czy trafię coś delikatnego bez wiochy
Buda:
-malowanie całego auta
-sprowadzenie z niemiec dwóch zderzaków z chromami
-kupno listew z chromami na zapas moje 2 były podmęczone
-kupiłem halogeny
-ustawianie wszystkich szpar w drzwiach i masce itp. pierdoły
-no i oczywiście kierunki dymione
Wnętrze:
-obszycie na nowo alcantarą w oryginale była amaretta date brown (874). Wygląda to jak spód skóry.
Jakiś mądrala wymył ją szczotką i płynem. Wyglądała jak wyliniały kundel
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Nie do odratowania.
-kierownica Sprotline skórzana wcześniej koło sterowe bez skóry
-radio Alpine nie zmieniam bo mi pasuje
-szyberdach nowy 2 kołyski i ta długa plastikowa szyna kupowane w ASO
-wymiana mechanizmu szyby prawej
-żaróweczki we wnętrzu nowe
-i parę innych dupereli
Do tego dochodzą felgi CARLSSON O.Z. OPERA II 17' opony 225/45 przód i 235/45 tył
I masę zżartych nerwów, nieprzespanych nocy i wydanej kasy
Ale myślę, że było warto bo jakiś tam efekt jest
Jak mi się coś przypomni to dopiszę.
No i oczywiście będziecie na bierząco informowani o róznych zmianach jeżeli chcecie
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
Aha szukam chodniczków i środkowego drewienka. Pilnie kupię.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
<br>
Dodano po 21 minutach.:<br>
aegm pisze:
so do it for me please...!
Może kiedyś?
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)