Cytuj:
Te dwie wypowiedzi sa dokladnie przeciwstawne (sprzeczne ze soba), skoro regulator podcisnieniowy nie zamyka sie calkowicie nawet przy niskim cisnieniu a pompa nie pracuj to .... sam sobie dopowiedz co sie dzieje z cisnieniem i paliwem zgromadzonym w akumlatorze
ps. gwarantuje ze po kilku h jazdy na LPG nie bedzie cisnienia w ukladzie paliwowym
Piszac
roadrunner pisze:
Cisnienie jest zaly czas bo nie pompa je utrzymuje tylko regulator cisnienia,
mowilem o regulatorze cisnienia paliwa ktory znajduje sie na wyjsciu z rozdzielacza i przez niego paliwko idzie do baku - ten regulator utrzymuje cisnienie w ukladzie paliwowym.
Natomiast odpowiadajac na twoje slowa
TReneR pisze:
regulator na wtrysku
Myslalem ze mowisz o nastawniku cisnienia czyli tej czarnej kostce na rozdzielaczu ktora ma za zadanie regulowac roznica cisnien w gornych i dolnych komorach rodzielacza co wplywa na ilosc paliwa podawanego na wtryskiwacze
W miedzyczasie pominalem zdanie
TReneR pisze:
(regulowanego podcisnieniem)
ktore pokazuje ze nie masz zielonego pojecia jak ten uklad dziala a co potwierdza stwierdzenie no chyba ze teraz piszesz to regulatorze cisnienia a nie hydro regulatorze jak to wczesniej nazwales.
TReneR pisze:
gwarantuje ze po kilku h jazdy na LPG nie bedzie cisnienia w ukladzie paliwowym
Cisnienie jest w ukladzie caly czas. Dla sprawdzenia proponuje odlaczyc przewod doprowadzajacy prad do pompy (znajdziesz gpo przy akumulatorze (czerwony w bawelnianym oplocie najczesciej, jest tam taka okragla zlaczka na nim i w tym miejscu mozna rozpiac) odpalic auto na gazie mozesz jezdzic nawet tydzien i potem odkrec przewod na wyjsciu z rozdzielacza.