MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 10:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw cze 07, 2007 4:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
wiem, że temat wystrzłów na lpg był już poruszany wielokrotnie, ale takich objawów nie znalazłem:
po niewielkim kichnięciu moja M straciła moc do 2000 obrotów, wyżej idzie bardzo dobrze, na benzynie bez zarzutów, nie gaśnie, nie falują obroty ani na lpg ani na gazie,
zauważyłem , że klapa przepustnicy jest delikatnie przesunięta ale na benzynie jest ok, wszystkie węże połączone, nie ma żadnych uszkodzeń.
proszę o diagnozę bo ja nie mam koncepcji.

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 4:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
moonracer pisze:
proszę o diagnozę


moonracer pisze:
klapa przepustnicy jest delikatnie przesunięta


Prosze bardzo

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 4:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Czyli na benzynie wszystko jest ok ale na gazie brakuje mocy w dolnym zakresie obrotow??

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 6:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
Cytuj:
Czyli na benzynie wszystko jest ok ale na gazie brakuje mocy w dolnym zakresie obrotow??

dokładnie tak jak kolega napisał
a jeśli chodzi o klepę kolego roadrunner to moje 230E kichało raz w tygodniu przez dwa miechy, , po wymianie kabli, świec i kopułki kichanie ustało, obroty nie falowały, zapalała na bp i lpg bardzo ładnie i paliła15,5 na automacie,a klapy nigdy nie ruszałem

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 11:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
moonracer pisze:
a klapy nigdy nie ruszałem


no to nie ruszaj jej dalej

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 9:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Pierwsza rzecz to ustaw klape - nawte nie moge sobie wyobrazic jak mozesz spac spokojnie a co dopiero jezdzic ze swiadomoscia, ze jest nieustawiona!!
Druga rzecz primo to chyba sprawdzenie silnika krokowego (zakladam, ze masz II gen)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 12:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Jak piszesz ze do 2000 obrotow nie idzie , a powyzej tak ,to sprawdz czy sie gdzies lewe powietrze nie dostaje (obudowa,klapa filtra powietrza,filtr) , czy nie spadla Ci jakas guma/wezyk. Prawdopodobnie cos sie rozszczelnilo po strzale i jest za male podcisnienie .Oczywiscie ustaw/wycentruj klape przeplywomierza.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 5:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
idąc za radą kolegów wycentrowałem klapę przepustnicy, teraz podchodzi o 2cm wyżej, chodzi gładko, bez ocierania i co prawda silnik lepiej zapala na benzynie to teraz na gazowni jest muł w całym zakresie obrotów,
szukam dalej, może to tylko jakiś zbieg okoliczności, że po strzale zrobiła się mulasta

to też nie filtr gazu chociaż był całkowicie zapchany

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 8:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Może warto odwiedzić analizator spalin i zrobić regulację na LPG, bo rozumiem że z paliwem nie masz żadnych problemów.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 8:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
georem pisze:
Może warto odwiedzić analizator spalin

sęk w tym, że regulacja gruntowna była 2miechy temu, a poza tym co w instalacji LPG może się poprzestawiać po strzale?, najbardziej mnie wkurza to , że instalację mam prostą jak "drut" a nie wiem co jest grane

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 8:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Instalacja gazowa jest powazana z wtryskiem chocby przez zawor powietrza dodatkowego wiec nie moze byc tak ze jedno przeregulujesz a drugie zostawisz tak jak bylo.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 8:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
[quote="roadrunner"]Instalacja gazowa jest powazana z wtryskiem chocby przez zawor powietrza dodatkowego wiec nie moze byc tak ze jedno przeregulujesz a drugie zostawisz tak jak bylo.[/quote]
przykro mi ale nie rozumiem,mógłbyś sprecyzować?, gdzie jest ten zawór,co to wogóle jest; regulowane było wszystko lpg i benzyna na analizatorze; ja mam instalację I gen,z odrobiną elektroniki w postaci reg. wolnych obr. poza tym to jest zbiornik, reduktor z dwoma zaworami, filtr, śruba regulująca ilość gazu i mikser (tak jak w układach gaźnikowych) i co tu się mogło zkiepścić?
a na benzynie chodzi ok więc to raczej żaden ze wspólnych elementów obydwu instalacji


w koncu po mozolnych próbach po ciemku na parkingu pod blokiem udało się- odmuliła się [zlosnikz]
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA POMOC
do końca nie wiem co pomogło ale zrobiłem następujące operacje:
-ustawienie klapy (to już wcześniej ale teraz lepiej zapala)
-czyszczenie kopułki i palca z nalotu (przy czym urwałem środkowy bolec-ale działa [zlosnikz] )
-czyszczenie kabli
-odkręcenie dawki gazu

jeszcze tylko jutro reg. wolnych obr. i wymiana świec i mam nadzieję,że będzie ok


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 09, 2007 12:03 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
moonracer pisze:
a na benzynie chodzi ok więc to raczej żaden ze wspólnych elementów obydwu instalacji


JEŻELI chodzi na PB, a w instalacji LPG jest wszystko sprawne i NIE łapie lewego powietrza = powinna wystarczyć regulacja LPG, takie jest moje zdanie. [cool] <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
moonracer pisze:
sęk w tym, że regulacja gruntowna była 2miechy temu, a poza tym co w instalacji LPG może się poprzestawiać po strzale?, najbardziej mnie wkurza to , że instalację mam prostą jak "drut" a nie wiem co jest grane


Sęk w tym, że wystrzał był po regulacji (o ile dobrze zrozumiałem) i wymieniłeś np. filtr gazu. To ma wpływ na skład mieszanki i to duży. Jeżeli nie chodzi na LPG po wystrzale to problem leży w układzie dolotowym i tyle. Tam trzeba szukać przyczyny.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 09, 2007 8:48 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
moonracer pisze:
przy czym urwałem środkowy bolec-ale działa


Wymien kopulke lub dorzezb ten bolec bo zamordujesz cewke

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 09, 2007 10:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
roadrunner pisze:
Wymien kopulke lub dorzezb ten bolec

bolec wsadziłem spowrotem, tak, ze pracuje na sprężynce i nie wylatuje

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl