MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 10:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw cze 07, 2007 7:43 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 07, 2007 7:18 pm
Posty: 4
witam wszystkich mam problem tego typu ,że mój mietek na wolnych chodzi niby okej ale jak dam gazu to nie jedzie, w przewodach pojawia się powietrze brak obrotów max,nie wiem od czego zacząć filtr wymieniłem może to pompa paliwa może wtryski, a może elektronika ja mam 250 20v z 95r, czy jest tam jakiś przekaźnik poza komputerem do silnika :cry: :cry: :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 8:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Zacznij od sprawdzenia skąd bierze się lewe powietrze w przewodach paliwowych.....
Zasada w dieslu jest prosta - samochód tym gorzej chodzi im więcej lewego powietrza łapie, masz poprostu nieszczelny układ paliwowy ....od tego zacznij

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 9:06 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 07, 2007 7:18 pm
Posty: 4
właśnie jutro chcę to zrobić tylko obawiam się żeby to nie było coś poważniejszego


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 07, 2007 9:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Ale te objawy które opisujesz - to właśnie są objawy zaciągania lewego powietrza - im go więcej tym samochód gorzej pracuje....
Powodzenia

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 9:59 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Hmm, to prawie niemozliwe co piszesz. Nieszczelnosci w ukladzie paliwowym objawiaja sie zazwyczaj wyciekiem paliwa, a nie bablami powietrza w rurkach. Pompa ma taka wydajnosc ze wypchnie paliwo przez nieszczelnosc. IMHO jedyna mozliwosc zaciagniecia powietrza to nieszczelnosc przed pompa paliwa. Szukaj na przewodach od baku do pompy.

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 11:15 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Kiedy filtry wymieniałeś? Wyczyść sitko w baku.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 11:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Jak sie czysci sitko w baku?

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch

124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 12:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Sitko jest na smoku, tam gdzie schodzą węże paliwowe do baku. Nie wiem jak ejst dokładnie w 124, ale w większości cywilnych samochodów odetkanie układu zasilania (filtry i czyszczenie) powodowało właśnie że nie było powietrza w układzie zasilania.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 3:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
szeryf pisze:
Hmm, to prawie niemozliwe co piszesz. Nieszczelnosci w ukladzie paliwowym objawiaja sie zazwyczaj wyciekiem paliwa, a nie bablami powietrza w rurkach.


A nieprawda ..... znam to z autopsji

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 08, 2007 9:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 07, 2007 7:18 pm
Posty: 4
dzisiaj okazało się ,że to podciśnienie , było coś nie tak , teraz jedzie ale jutro sprawdzę sitko w baku i przewody :lol: :lol: :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 09, 2007 10:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
mojojojo13 pisze:
A nieprawda ..... znam to z autopsji


Moze opisz? Bo ja znam z autopsji nieszczelnosci przy takim silniku jak opisuje kolega ~parajo i wierz mi, ze zawsze cieknie gdy silnik chodzi. Natomiast gdy postoi potrafi sie zapowietrzyc, ale objawami sa problemy z rozruchem, jak juz odpali to idzie jak burza...

parajo pisze:
dzisiaj okazało się ,że to podciśnienie , było coś nie tak , teraz jedzie ale jutro sprawdzę sitko w baku i przewody :lol: :lol: :lol:


jakie podcisnienie? Opisz, bo jestem ciekaw?

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch

124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 10, 2007 8:40 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 07, 2007 7:18 pm
Posty: 4
podciśnienie okej ale jeszcze nie znalazłem nieszczelności tam jest tyle wężyków i wszystko na oringach i w każdym przewodzie powietrze, nie wiem tylko jak dojść do tego sitka w zbiorniku ale okazało się , że jest przy zbiorniku zawór odcinający paliwo i on też lubi czasami zaszwankować JUTRO GO USUNę


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl