MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 2:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 15, 2007 10:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Problem jest taki: w silniku 617 po nagrzaniu występuje bardzo nieregularna praca silnika w zakresie wolnych obrotów.Wtryski nowe,pompa po regulacji.Zdołałem ustalić odkręcając przewody wtryskowe od wtryskiwaczy,że na pierwszym i trzecim cylindrze nie wystepuje spadek obrotów.Natomiast jakiś czas temu objawy te występowały na czwartym i piątym cylindrze.Skąd ta nieregularność?
Gdy silnik jest zimny oraz w zakresie średnich i wyższych obrotów- pracuje prawidłowo

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 8:01 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Tak sobie przewijam rozmaite scenariusze i nijak żadnej dobrej teorii przypasować nie mogę. Niby zachowanie prawidłowe, znaczy ze wzrostem prędkości maleją przecieki, więc chodzi równo, ale być nie może żeby aż takie przecieki, że zaczyna go trząchać na wolnych. Poza tym czemu na zimno nie, więc bez sensu. Zapowietrza się jakoś magicznie (bo przeca nie korki parwe paliw, bo skąd), bo jak się nagrzeje to coś się gdzieś rozszerza? Tylko co i gdzie? W każdym razie na pewno ciśnienie spada poniżej ciśnienia otwarcia, bo na wtyskach to nie ma jak pływać, z resztą wariowało by też na wyżyszych. Czyli zawory odciążające w pompie? Nie trzyma tego resztkowego ciśnienia. Tylko że wtedy powinno wyraźnie dymić, bo nie ma też ścięcia przy zamykaniu wtrysku. Dymi wyraźnie?
Może spróbuj przerzuć te wtryski, na których równo chodzi w inne dziury i powtórz operacje odkręcania przewodów, żeby stwierdzić 100% czy to wtryski czy sekcje w pompie. Chociaż to też raczej bez sensu, bo co może się dziać we wtryskach. Chyba że tracą szczelność na gorąco i to one kasują to resztkowe ciśnienie. Tylko że to kompletnie bez sensu, bo wtedy to byłby mega dym i chodziłby jak rozklapiszcze ostatnie, bo na każdym garze byłby inny poczatek tłoczenia. Jak widać tyle wiem ile zjem, a że jestem przed śniadaniem to taka lipa. Jak dojdziesz do ładu to edukacyjnie zapodaj co tam nie kolaborowało, a ja postawie temat na najbliższym konsylium i po każdym żarciu będe dumał na zadany temat.

_________________
komin


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 10:45 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
adler1934 pisze:
pompa po regulacji


to znaczy co w niej było robione i gdzie ?

Jakby co mam wolną taką pompę możesz ją testowo założyć i stwierdzić czy sie polepszy.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 11:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
MacKuz pisze:
to znaczy co w niej było robione i gdzie ?

Gość na Tamie wrzucał ją na stół ,ustawiał dawkę i sprawdzał. Jako, że w silnik poszła gruba kasa chciałem też wymienić sekcje na nowe ale tego nikt nie chciał zrobić.

MacKuz pisze:
mam wolną taką pompę możesz ją testowo założyć

Dzięki,chyba skorzystam niebawem.
airkomin pisze:
Tak sobie przewijam rozmaite scenariusze i nijak żadnej dobrej teorii przypasować nie mogę

To tak jak ja. Przez moment myślałem nawet o pompce zasilającej.
airkomin pisze:
na pewno ciśnienie spada poniżej ciśnienia otwarcia

Spada tak drastycznie,że z przewodu wypływają śladowe ilości paliwa

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl