MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 4:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw cze 14, 2007 8:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
No i niestety:( Od wczoraj moje M110 to tez diesel i to identyczny jak kijkowy. Kruszyn, lacze sie w bolu.

Pozdrawiam

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 15, 2007 12:30 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
michau pisze:
No i niestety:( Od wczoraj moje M110 to tez diesel i to identyczny jak kijkowy. Kruszyn, lacze sie w bolu.

Pozdrawiam


zdiagonozuj szybko i jak nie bedzie ratunku zglos sie do klebika moze pomoze zdobyc Ci ( jezeli jeszcze jest) silnik za dobra kase :) bo ja niestety nie dalem rady sie z tym wyrobic i na jakis czas musze dac na luz ze swoim MB
Wspolczuje bo to nic wesolego patrzec jak MB zamiast jezdzic poki ladnie to stoi i sie kurzy :( no ale chwilowo sa wazniejsze sprawy:(

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 15, 2007 3:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
No niestety...diagnoza taka jak u Ciebie. Szukam całego motoru...

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 15, 2007 8:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Czyli jak? Wiadomo, że wali, ale nie wiadomo, gdzie i co wali?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 9:57 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Na 100% to będzie wiadomo po rozbiórce silnika.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 11:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
michau pisze:
Na 100% to będzie wiadomo po rozbiórce silnika.
_________________

Tylko za długo go nie osłuchuj bo nie będzie już co naprawiać.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 12:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
adler1934 pisze:
Tylko za długo go nie osłuchuj bo nie będzie już co naprawiać.


I tak jestem już zdecydowany na wymianę w całości.

Pozdrawiam

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2007 9:47 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
osluchiwanie chyba nie ma sensuuu nawet najmniejszy remont to i tak koszt przekraczajacy sporo cene drugiego silnika. Trzeba szukac cos w jak najlepszym stanie i tyle (jak nie sprzedam do tego czasu kijka to za jakis czas sam tak zrobie) Powodzenia w poszukiwaniu :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2007 12:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Tak się zastanawiam co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Zastanawialiście się co w użytkowaniu silnika mogło doprowadzić do takowych uszkodzeń???

Nie mówię, że katujecie auta zimne, nie wymieniacie oleju, itp tylko nie chciałbym aby mnie to tez spotkało :cry: . Wiem, że oba Wasze motorki chodziły na gazie, ale czy to mogłoby byc bezpośrednią przyczyną uszkodzeń???? Raczej wątpię- chyba bardziej rozleciałaby się "góra" niż dół.

Mieliśmy kiedyś taki problem w KIA 2,7 diesel - zwalałem to na namolne jeżdżenie pracowników na piątce 40km/h [szalone] i szarpanie załadowanym autem....

Ale tu mamy wszyscy avtamaty......

jeszcze przed waszymi problemami, dwa razy rozpędzałem mojego CE na autostradzie do magicznych licznikowych 220km/h, raz przejechałem z Łodzi do Poznania z dużą średnią ponad 150km/h - a teraz jeżdżę do 110km/h do czasu jakiejś logicznej diagnozy. Wiem, że 24-roletni silnik i takie poczynania to %#$%# ale... został zaprojektowany do pracy a nie odpoczynku.

Co może zabijać panewki oprócz katu auta (bo wam sie nie obróciły tylko nadmiernie zużyły)???

Zbliża się wymiana oleju 7,500 km od lutego ( dolałem niecały litr oleju w tym czasie) - może zmierzę mu kompresję - abyśmy mieli jakiekolwiek dane do porównania.

pozdrawiam

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2007 2:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Monter pisze:
bo wam sie nie obróciły tylko nadmiernie zużyły)???

A skąd to wiesz?jakoś nie znalazłem wiadomości na ten temat.
Szczerze mówiąc temat też mnie zaciekawił.
Kruszyn-jakbyś rozbierał drugi silnik to chętnie rzucę oko na panewki korbowe.
Michau-też bym prosił o fotki jeśli będzie to możliwe.
Swoje panewki już oglądałem.Może coś wymyślimy.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2007 2:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
adler1934 pisze:
A skąd to wiesz?jakoś nie znalazłem wiadomości na ten temat.


Taka kobieca intuicja
;)

Ale chyba obrócona panewka to( prawie ??) zatarcie silnika ( chyba !!!???)
to inna sprawa....

Ważne, przyczyna - skutek

pozdrawiam

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2007 2:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
nie powiem Ci co u mnie sie stalo ... oba silniki zarowno poprzedni jak i obecny otrzymalem w stanie agonalnym w sensie kompresji i pozerania oleju ... Olej pilnowalem zeby stan byl caly czas, staralem sie palic i gasic i przeganiac na PB, staralem sie jezdzic dostojnie i nie szalec .... nawet regulowalem zawory itd ... niestety .. silnik w zlym stanie nie bedzie coraz lepszy tylko w druga strone i kiedys w koncu konczy sie to jak u mnie czy u michaua :P

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 08, 2007 4:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Kruszyn i reszta kolegów, która ma/miała problem ze swoim M110 - na jakim oleju jeździliście?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 08, 2007 11:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Jarzyn pisze:
Kruszyn i reszta kolegów, która ma/miała problem ze swoim M110 - na jakim oleju jeździliście?

No właśnie ale coś czuje że syntetyka te silniki nie wąchały. A szkoda bo raczej by pomógł niż zaszkodził
Kruszyn pisze:
oba silniki zarowno poprzedni jak i obecny otrzymalem w stanie agonalnym w sensie kompresji i pozerania oleju ...

Jeżeli to były "zastane" i zapieczone pierścienie to syntetyk byłby cudownym lekarstwem. A i panewki żeby zarżnąć na syntetyku nawet przy dużych luzach to trzeba być magikiem-artystą albo olej... całkiem zgubić. [zlosnik]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 08, 2007 11:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Jarzyn pisze:
Kruszyn i reszta kolegów, która ma/miała problem ze swoim M110 - na jakim oleju jeździliście?
heh, może załóżmy temat: "Jakiego oleju nie używać w M110?"

ja kupiłem swojego zalanego mineralnym Shellem 15w40, z racji tego że sporo go brakowało od razu dolałem prawie 2 litry mobilu 15w40, no i od tej pory dolewam właśnie taki mobil...

bierze mi jakiś litr na 2000km, wiem że to sporo, ale na razie nie stać mnie na remonty, olej tańszy...
(jeżdżę mało, jak kupię coś do bujania po mieście to zajmę się remontami...)

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl