MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 4:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 18, 2007 5:26 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lip 17, 2007 10:21 pm
Posty: 5
Witam. Mam pytanie co jest jeszcze nie tak z mercem 124 300TE, wymienieone sa przewody, swiece, kopułka, palec, a nadal nie zapala? wcześniej palił jak było sucho, a nie zapalał rano i w deszcz, teraz nie zapala wogóle. Nowe świece po wykręceniu są okopcone i znajduje sie na nich paliwo.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 5:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
A iskra jest?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 5:42 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lip 17, 2007 10:21 pm
Posty: 5
nie wiem? a można sprawdzic wykręcając świece i przytykajac świece do głowicy, chyba tak to robiłem w motorynce hehehe [zlosnik] ale to nie motorek to nie wiem czy tak można?
A jeżeli nie będzie iskry to zostaje tylko cewka? czy coś jeszcze może być nie tak?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 5:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mozna

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 6:09 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lip 17, 2007 10:21 pm
Posty: 5
sprawdziłem pierwszą świece od przodu, iskra jest! ma instalacje gazowa zwykłą to próbowałem jeszcze zapalić na gazie (nigdy tak nie zapalałem wcześniej) ale też nie dał rady. Co to może być?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 6:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Stawiam bym na cewke, ale na odleglosc to mozna z fusow wrozyc.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 6:45 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lip 17, 2007 10:21 pm
Posty: 5
ale iskra jest to cewka chyba działa? jestem nim u angoli to cieżko gdzieś podjechać do mechanika bo tu funciakowa stawka!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 6:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
weltmeister pisze:
ale iskra jest to cewka chyba działa?


nie koniecznie

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 7:43 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
W silniku 103 obrywa się czasami oś na której osadzony jest palec rozdzielacza. Można to stwierdzić po zdjęciu kopułki i poruszeniu palca palcyma. Iskra w takim przypadku pojawia się nie wtedy, kiedy powinna.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 8:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Gerri pisze:
W silniku 103 obrywa się czasami oś na której osadzony jest palec rozdzielacza.


Myslalem ze u mnie to odosobniony przypadek byl i nigdy nie spotkalem sie zeby ktos jeszcze mial z tym problem jednak ...

weltmeister pisze:
wymienieone sa przewody, swiece, kopułka, palec,


czyli mozna przyjac ze przy wymianie by zwrocono na to uwage

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 11:30 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lip 17, 2007 10:21 pm
Posty: 5
wieczorem zapalił! A rano jak będzie wilgotno pewnie nie zapali... na co może mieć wpływ ta wilgoć? Jeszcze ta cewka jest tylko stara, ale czy wilgotność może mieć na nią taki wpływ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl