Cos podobnego dzieje sie czasem w ojca Oplu Vectrze 2,2 DTI. Co prawda to jeszcze nie common-rail no ale juz nowszy silnik.
No i pojawia sie tez na wyswietlaczu info o wlaczeniu sie trybu awaryjnego silnika.
I sa 2 teorie na temat tej przypadlosci:
1. Ze oznacza to padniecie/wariacje przeplywomierza powietrza.
2. Ze z powodu syfu/zlej jakosci paliwa filtr paliwa powoduje lekkie przytkanie swobodnego jego przeplywania (utrzymywania cisnienia).
Sklaniam sie do teorii II poniewaz dzieje sie to baaardzo nieregularnie i czasem przez 8 miesiecy nic sie nie dzieje az nagle po zatankowaniu do pelna na jednej trasie tryb awaryjny wlacza sie 3 czy 4 razy...
_________________ "Think Locally, Fuck Globally"
Kiedyś: Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik
Dziś: Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!
|