Niedawno również miałem "przeboje" z przełącznikiem zintegrowanym (wycieraczki, spryskiwacz, kierunki i światła drogowe). Najpierw częściowo przestał działać (to co u Ciebie), po paru dniach całkowicie - zniknęły także kierunki i "długie światła". Okazało się, że trzeba wymienić cały przełącznik, który ulega czasem usterce - ponoć wypala się coś w środku, jakiś plastik czy coś. Mi się udało to zrobić za parę złotych, bo kolega miał taki przełącznik, sprawny wewnątrz, ale z ułamaną wajchą. Więc podmieniliśmy i teraz jest ok. Nie jest to chyba częsta usterka, ale się zdarza. Również ze dwa czy trzy razy w przeciągu kilku lat wymieniałem bezpiecznik, ten co ty. Oznacza to, że cała ta kwestia nie została przez producenta do końca dopracowana.
_________________ Kuba W116 300SD '79 Ex: C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99
|