MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 9:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 02, 2007 3:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:36 pm
Posty: 20
Witam,

w S320 po osiągnięciu temperatury pracy nie da się przekroczyć 2000 obrotów (w pozycji N - 3000, tryb serwisowy?), auto z trudem wspina się pod górkę... dzieje się to co parę dni, jest to dość irytujące - nie mogę ruszyć spod świateł :), ludzie się ze mnie śmieją... po ponownym starcie - silnik chodzi cały dzień elegancko.

nie ma błędów, nie ma kontrolek... nic się nie świeci...
co robić?

spotkał się ktoś takim uszkodzeniem?
czy to będzie bolało?



pozdrawiam


Na górę
Post: czw sie 02, 2007 11:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 15, 2007 7:14 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Gdańsk
Drexler pisze:
czy to będzie bolało?

Zależy jaką masz odczuwalność bólu ;) (zasobność kieszeni).
Myślę, że twoje wątpliwości rozwieje wyłącznie podłączenie do urządzenia diagnostycznego, w ASO lub niekoniecznie. Niech ci wydrukują błędy i objaśnią, co oznaczają. Bez tego, to wróżenie z fusów :slabox: .

_________________
W 210 E 200 CDI '00 - budyniowe marzenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 12:13 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Cytuj:
co robić?



pojechac do ASO!
ASO-autyrozowana stacja obslugi=warsztat samochodowy=Serwis pojazdow! itp.
z drugiej strony dziwie sie ze zamiast od razu tam pojechac pytasz sie zutaj. co my forumowicze mozemy na to stwiedzic skoro jedyne co Ci czy twojemu MB pomoze to podpiecie go pod komputer. :roll:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 12:22 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Podpięcie pod kompa może nie dać żadnych rezultatów, jeżeli w danym momencie nic nie będzie dolegało silnikowi, bądź elektronice (a dzieje się to niby co kilka dni). Jakby nie patrzeć w ASO wróżek też nie ma. Najlepiej obserwować w jakim momencie to sie dzieje itp

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 7:40 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:36 pm
Posty: 20
Nie obrażając ASO - mają tendencje do wymiany po kolei wszystkich elementów, aż znajdą uszkodzony - ale racja, sprawdzę błędy, wrócę z numerami i zapytam kolegów raz jeszcze :)

pozdrowienia

_________________
S320 - wredny, przeładowany elektroniką - ale można się wystrzelić na autostradzie jak z armaty :)

2.9E - terkotka z duszą i swoim zdaniem :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 07, 2007 9:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:36 pm
Posty: 20
Ano mam komunikat:

P1470
"boost pressure control vacuum transducer"

gdzie szukać tego czujnika? który to? :)
na której rurze?

i jeszcze

Pin setup: 1. Activation 2. +12V

czyli to co jest na stykach jak rozumiem...



powinienem to wymienić?
jak to wygląda?


pomóżcie proszę

_________________
S320 - wredny, przeładowany elektroniką - ale można się wystrzelić na autostradzie jak z armaty :)



2.9E - terkotka z duszą i swoim zdaniem :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl