MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 8:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn kwie 30, 2007 8:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:26 pm
Posty: 154
Witam,


MajsterGarage pisze:
Koledze chyba chodziło o ubezpieczenie...[/


nie wiem jak to jest z ubezpieczeniem ale chyba przeglądów nie trzeba robić na stacji diagnostycznej co roku i podbijać tego w dowodzie, themod


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 30, 2007 8:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
THEMOD pisze:
nie wiem jak to jest z ubezpieczeniem ale chyba przeglądów nie trzeba robić na stacji diagnostycznej co roku i podbijać tego w dowodzie, themod

O ubezpieczeniu jest dosc duzo napisane na forum. Wykupujesz je na czas nie mniejszy jak 1 miesiac. Przeglad jest bezterminowy, czyli nie muszi robić go co roku...

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 03, 2007 3:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Byłem, widziałem, autko przepiękne. Gratulacje Paweł. Dzięki za miłe przyjęcie i atmosferę. Trzymam kciuki za pierwszą jazdę na żółtych blachach...

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 7:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Audrey przeszła prawdziwy chrzest bojowy.
Przez 2 dni zrobiłem nią 500km - wrażenia z jazdy:
ciśnienie oleju nie schodzi poniżej 2.3
temperatura w normie
najszybciej jechałem nią 140km/h i miała ochotę szybciej ale że jest to pierwsza tak długa przejażdżka po 20 latach więc ok ...
średnia prędkość na trasie - w jedną stronę ( 250km ) 120 z powrotem 100
średnie spalanie wyszło ok 13.9l na 100km
poziom oleju sprawdzę jutro
hamulce po regeneracji ( nowe klocki, tłoczki , wszystko rozebrane, odświeżone) - sprawują się bez zażutów
zawieszenie - bez najmniejszych zastrzeżeń
auto bardzo chętnie reaguje na pedał gazu
z niedomagań - muszę wymienić podporę wału ,
i jest coś co mnie mocno martwi - przy ok 70km/h do ok 80km/h słychać świst z okolic mostu??? co to dokładnie może być ? i jak się do tego wziąć..
czy może być to łożysko na wale??


Pozdrawiam

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 8:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Cytuj:
średnie spalanie wyszło ok 13.9l na 100km
Troche sporo - przy spokojnej jezdzie (100-120 km/h) powinien spalic ok. 10 l/100 km. W miescie nie wiecej niz 12. Tak palil moj automat jak jeszcze byl moj. U nowego wlasciciela pali podobno jeszcze mniej. A ty masz jeszcze mechaniczna skrzynie.
mojojojo13 pisze:
przy ok 70km/h do ok 80km/h słychać świst z okolic mostu??? co to dokładnie może być ? i jak się do tego wziąć.
Jezeli okazaloby sie, ze to most (a raczej dyferencjal, bo w /8, jak wiadomo, nie ma mostu) halasuje (bardzo prawdopodobne) to wyjscia sa dwa: nasypac trocin i nalac soku z bananow :P albo NIE RUSZAC!! Predzej czy pozniej kazdy dyferencjal zaczyna halasowac ale nikla jest szansa, ze zdolasz zajezdzic go na amen za swojego zycia :). A szansa, ze uda sie go naprawic jest jeszcze mniejsza.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 10:23 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
kielbik pisze:
Troche sporo - przy spokojnej jezdzie (100-120 km/h) powinien spalic ok. 10 l/100 km. W miescie nie wiecej niz 12. Tak palil moj automat jak jeszcze byl moj. U nowego wlasciciela pali podobno jeszcze mniej. A ty masz jeszcze mechaniczna skrzynie.

Wlasciwie nie pali , bo nie jezdzi [zlosnik] Narazie zrobil jedna trase, ale: wedlug google to okolo 870 km. Zatankowalismy po korek, zrobilismy wieczorem ponad 20km, nastepnego ranka okolo 10km do urzedu, potem po trasie nadrobilem jakie 20-30km (przejechalem zjazd 60 i na 61 zawrocilem, a moglem skrecic i tak bym w kier. Berlina wyjechal [tak to jest pierwszy raz i bez mapy [zlosnikz] ]). 40 km przed Berlinem zatankowalem, ale bylo jeszcze troche przed rezerwa. Ze stacji tankowania do domu to okolo 220-230 km. Z racji niedzialajacego licznika kilometrow wszystko w przyblizeniu, ale wychodzi okolo 10l/100km. Predkosc podrozna 120-130km/h (jak chcial z gorki sam to wiecej) i zero korkow po drodze.
Nastepny pomiar ze sprawnym licznikiem to trasa Gryfino-Lublin we wrzesniu- mam nadzieje.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 10:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Czesc Tomek, przyjedziesz nim w takim stanie jakiego go mam w pamieci (ze zlazaca farba z prawego blotnika)? Chyba nie zamierzasz go zresetowac w ciagu miesiaca, taki szybki remont to nie byloby to, na co ten woz zasluguje.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 10:41 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Plan jest taki, ze narazie dostanie oryginalne blotniki w kolorze 158. Przy okazji moze tylny prawy polblotnik i tylne prawe drzwi tez ponownie w kolor. Potem polerowanie calosci (nie cifem [zlosnik] ) i narazie na tyle. Dwa tygodnie po zlocie ma jeszcze jedna imreze do oblatania. Wszystko przez ten wyjazd, nota bene dalej jeszcze tu siedze, a przed 115-tka mkI gti do skonczenia.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 11:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Nie zebym sie wtracal, ale daj spokoj i zrob raz a porzadnie. Samochod taki jaki jest tez robi dobre wrazenie a na prezentowanie igly bedziesz mial jeszcze dosyc okazji.

P.S.

Jezeli dobrze pamietam to dlubane bylo przy lewym tylnym blotniku, prawa strona byla przeciez calkiem ok. Chyba, ze cos mi sie pomieszalo, to juz ladnych pare miesiecy...

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 11:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Na szczescie nie musze placic za malowanie sam sobie, blotniki czekaja, wiec podlubie sobie pare dni. Poza tym gdyby chodzilo o sam zlot to odpuscilbym, ale ta druga impreza.... Najbardziej martwie sie o roznice koloru- ja niestety zawsze ja widze, a te stare akryle w wiekszosci mieszalni maja tylko jeden odcien i czesto bez fiszki. Bede dokapywal na 100%, bo o bazie niemaetalicznej i klarze nie chce slyszec, mimo, ze byloby latwiej.
A to mi sie pomylilo, oczywiscie ze lewy tyl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 06, 2007 8:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
kielbik pisze:
Troche sporo - przy spokojnej jezdzie (100-120 km/h) powinien spalic ok. 10 l/100 km. W miescie nie wiecej niz 12. Tak palil moj automat jak jeszcze byl moj. U nowego wlasciciela pali podobno jeszcze mniej. A ty masz jeszcze mechaniczna skrzynie.


jak najbardziej się zgodzę - autko pali za dużo, ale to była pierwsza długa trasa również po regulacji gaźnika - teraz kiedy wiem na czym stoję, zmniejszę dawkowanie paliwa i będę próbował zejść do 10

kielbik pisze:
nasypac trocin i nalac soku z bananow

o co chodzi z tymi trocinami? to zbitka czy naprawdę niektózy tak robią?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 06, 2007 11:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:41 am
Posty: 228
Lokalizacja: ZNIENACKA
Witam,

mojojojo13 pisze:
o co chodzi z tymi trocinami? to zbitka czy naprawdę niektózy tak robią?


niektórzy w ten sposób - tj ja słyszałem tylko o trocinach - próbują zwalczyć wycie mostu, z tego co słyszałem daje to efekty ale tylko tymczasowe :-?

_________________
Bez pracy nie ma kołaczy - rzekł Stefan i się położył. Bardzo nie lubił kołaczy. Był wręcz na nie uczulony.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 06, 2007 10:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
mojojojo13 pisze:
eraz kiedy wiem na czym stoję, zmniejszę dawkowanie paliwa i będę próbował zejść do 10
wWez chlopie przestan sie wyglupiac z kreceniem srubka i jedz na porzadna regulacje do gaznikarza co ma analizator spalin. Nie wierze, ze w miescie wojewodzkim Lublinie nie ma ani jednego fachowca, co by sie nie znal na gaznikach. Jezdzenie na zbyt bogatej albo zbyt ubogiej mieszance bardzo szkodzi silnikowi a ewentualne 200 czy nawet 300 zl za doprowadzenie ukladu paliwowego do porzadku zwroci sie po dwoch tankowaniach.
mojojojo13 pisze:
o co chodzi z tymi trocinami? to zbitka czy naprawdę niektózy tak robią?
Naprawde niektorzy tak robia - a mianowicie cinkciarze handlujacy starymi Polonezami. Jak wiadomo, te samochody mialy z dyferencjalem klopty, i na krotka przejazdzke wokol gieldy oraz ewentualny powrot do domu (o ile nieszczesliwy nabywca mieszkal gdzies nieopodal) to wystarczalo. Po kilkuset kilometrach taki dyfer nadawal sie juz tylko do wyrzucenia. Ty ze swoim nie kombinuj bo i tak nic nie wykombinujesz.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 06, 2007 11:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
kielbik pisze:
wWez chlopie przestan sie wyglupiac z kreceniem srubka i jedz na porzadna regulacje do gaznikarza co ma analizator spalin. Nie wierze, ze w miescie wojewodzkim Lublinie nie ma ani jednego fachowca, co by sie nie znal na gaznikach. Jezdzenie na zbyt bogatej albo zbyt ubogiej mieszance bardzo szkodzi silnikowi a ewentualne 200 czy nawet 300 zl za doprowadzenie ukladu paliwowego do porzadku zwroci sie po dwoch tankowaniach.

nie miałem na myśli kręcenia śrubką - będę zmniejszał położenie pływaka - mieszankę mam dobrą ...byłem w Wawie na kontroli - wszystko ok - rady Petro nie poszły na marne
kielbik pisze:
Ty ze swoim nie kombinuj bo i tak nic nie wykombinujesz.

Nawet nie myślę - ciekawy byłem tylko na czym to polega

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 06, 2007 11:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
mojojojo13 pisze:
będę zmniejszał położenie pływaka - mieszankę mam dobrą
Jak zmienisz poziom w komorze plywakowej to bedziesz musial od poczatku ustawiac sklad mieszanki. Takie dlubanie w gazniku jest moim zdaniem bez sensu. Jak sprawdzisz w garazu czy na podworku czy zawor plywakowy jest szczelny? Jak wycentrujesz iglice? Jak wyregulujesz sklad mieszanki?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl