blady pisze:
No to jest dokładnie to z tego rysunku TReneR a 17 jest przykryta platikową pokrywą poniżej 20.
To co sugerujesz po numerach z ostatniego obrazka
TReneR-a to zdaje się jest cewka zapłonowa (17) i jej osłona (20) więc zaczynam tracić wątek.
Jeśli faktycznie masz sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze silnika to, co by to nie było pod tą plastikową pokrywką nie jest to w tym momencie ważne. Visco stosowane w tych mercedesach nie wymaga żadnych czujników, zasilania itp. Sprawdź czy masz sprawne Visco a jeśli nie działa wymień i to raczej na nowe. Chyba, że masz możliwość kupić używkę i oddać jeśli okaże się wadliwe. Żadne czary i kombinacje to nie pomogą no chyba, że poczekasz na zimę
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Pozdrawiam.