MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sie 27, 2007 4:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
Witam,

Jestem posiadaczem W126 500 sec. Problem jak w temacie - przy zimnym silniku (najlepiej rano po nocy) odpala ok. Natomiast jak silnik jest ciepły i auto postoi godzine lub 2 trzeba dosyc długo kręcic. Samochód miał zamontowaną instalację gazową, którą zaraz po zakupie zdemontowałem. Proszę o jakieś porady.

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 6:38 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 26, 2007 5:47 pm
Posty: 9
Lokalizacja: nicezczs
Witaj.
Jaką instalacje miałeś zamontowaną w swojej bryczce, czy wiesz?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 6:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:56 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Włoszczowa
wwodzu pisze:
Witaj.
Jaką instalacje miałeś zamontowaną w swojej bryczce, czy wiesz?

raczej wątpie czy ma to jakieś znaczenie bo miałem W126 280SE która nigdy gazu nie widziała a efekt bbył niemalże taki sam :) z tym ze mi doszło jeszcze trudność z wchodzeniem na obroty przy zimnym ;)

ale moge sie mylic ze gaz "była" instalacja ma znaczenie:)

_________________
MB S123 300TD - w trakcie remontu
BMW E21 316 B+G '78 - do sprzedania
Renault 21 1.7 B '92 - do sprzedania
Ex a jednak w rodzinie W123 240D '77-"Mercbezel"
Ex MB W126 2.8 B Automat '82


Na górę
Post: pn sie 27, 2007 7:06 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 26, 2007 5:47 pm
Posty: 9
Lokalizacja: nicezczs
W mojej srebrnej "pasztetówce" mam zamontowaną instalację, która załącza się w momencie, kiedy silnik jest ciepły i wtedy pali na gazie. Natomiast jak jest zimny przełącza się automatycznie na tryb benzyna, do momentu uzyskania odpowiedniej temperatury. Czyżby u Ciebie pozostał jakiś czujnik z instalacji gazowej? :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 9:38 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mialem bardzo podbny objaw. Winowajca byly popekane luty w przekazniku pompy. Jak sie cewka przekaznika rozgrzala to po zgaszeniu juz sie przekaznik nie zalaczal. Zalaczal sie ponownie po 20-30min (jak wystygl).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 11:18 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
TReneR pisze:
Mialem bardzo podbny objaw. Winowajca byly popekane luty w przekazniku pompy. Jak sie cewka przekaznika rozgrzala to po zgaszeniu juz sie przekaznik nie zalaczal. Zalaczal sie ponownie po 20-30min (jak wystygl).


u mnie jest trochę inaczej, bo po zgaszeniu a nawet po 5-10minutach zapala na dotyk, natomiast jeżeli zapalam póżniej muszę długo kręci.
najlepiej gdyby ktoś wskazał mi jakiegoś dobrego mechanika, dodam że jestem z gdyni


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 11:46 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
moze wtrysk rozruchowy nonstop wali ?

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 12:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
zdejmowałem wtyczkę z rozruchowego i to samo


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 5:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Mam podobne objawy, z tym, że nie mam gazu. Ostatnio w ogóle nie zapalił, bo pompa paliwa się nie włączała. Nawala przekaźnik pompy, trzeba będzie wymienić.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 9:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
jeżeli to jest ten w skrzynce bezpieczników to wymieniałem i nic nie pomagało


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 9:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 15, 2007 9:04 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Witam.

u mnie jest trochę inaczej, bo po zgaszeniu a nawet po 5-10minutach zapala na dotyk, natomiast jeżeli zapalam póżniej muszę długo kręci.
najlepiej gdyby ktoś wskazał mi jakiegoś dobrego mechanika, dodam że jestem z gdyni

A może rozdzielacz paliwa? Jeśli jest nieszczelny(przy ciepłym silniku) po prostu część paliwa paruje zamiast być wtryskiwana i dlatego musisz dłużej kręcić.
5-10 minut pali z dotyku bo paliwo jeszcze nie spłyneło,a jak zapalasz póżniej to silnik jest jeszcze ciepły i dalej paruje paliwo.

sprawdz czy na zimnym ...rano... pali ok?
otwórz maskę ...zacznij rozruch..i niech ktoś stanie przy silniku żeby sprawdzić czy nie czuć benzyną?

jest tam jeszcze taki przewód przy rozdzielaczu może być nieszczelny i ucieka benzyna?

_________________
W 126/380SE/1983r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 11:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
poprubuję jutro,dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 12:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
george pisze:
po zgaszeniu a nawet po 5-10minutach zapala na dotyk, natomiast jeżeli zapalam póżniej muszę długo kręci.
najlepiej gdyby ktoś wskazał mi jakiegoś dobrego mechanika, dodam że jestem z gdyni

Nie wiem jak to jest w V8 bo mam R6 i miałem takie objawy dawno, dawno temu po zainstalowaniu LPG. Okazało się że po strzale rozregulował się czujnik położenia klapy przepływomierza. Miły człowiek z Przymorza ul. Dąbrowszczaków ustawił w 10min wziął 30 zł i od tamtej pory chodzi jak "lalunia" bo wyeliminowałem strzelanie. Niestety nie pamiętam adresu ani telefonu bo to było z 10 lat temu. Ale słyszałem że jeszcze 3 lata temu ktoś z moich znajomych był u niego. Może popytaj - ja bliższych namiarów nie potrafię podać. :(

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 8:59 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mor pisze:
Mam podobne objawy, z tym, że nie mam gazu. Ostatnio w ogóle nie zapalił, bo pompa paliwa się nie włączała. Nawala przekaźnik pompy, trzeba będzie wymienić.

Przelutuj - obrywaja sie luty cewki przekaznika. Kupisz pewnie uzywany i za jakis czas bedziesz mial to samo!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 9:16 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
george pisze:
Jestem posiadaczem W126 500 sec


Cześć miałem to samo stawiam na 99% że to zawór zwrotny pompy paliwa kosztuje to w aso 80plm wykręcasz wkrećasz i zapominasz o problemie
powodzenia

_________________
traqutor
DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl