Może i lepiej ale ten komp współpracuje z immobilizerem i stacyjką a ja tego nie chcę wrzucać do mojej terenówki. Wątpię że wystarczy coś tam zewrzeć żeby ominąć immobilizer, pewnie idzie to po jakimś udziwnionym busie danych. Poza tym komp bedzie potrzebował mnóstwo innych sygnałów które ja chcę pominąć.
Potrzebna mi jest tylko "twarda" regulacja obrotów oraz regulacja turbiny w celu wydobycia optymalnej mocy.
Zwiedziałem się, te oba elementy to cewki, jedna musi być zasilana napięciem zmiennym 10kHz a na drugiej pojawia się odwrócone w fazie napięcie kontrolne. Stosunek tych dwóch napięć (p-p) daje linearnie położenie dźwigni regulacyjnej poruszanej solenoidem. Solenoid poruszamy zaś przez regulację PWM o częstotliwości 100-200Hz. Proste?
Ja tylko nie do końca rozumiem po co mi położenie tej dźwigni, mnie obchodzą w tej regulacji obroty silnika... <br>
Dodano po 55 sekundach.:<br>
adam.ok pisze:
ten silnik będzie pracował z automatem???
nie, manual