MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 3:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie pali rano
Post: ndz lip 01, 2007 1:37 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 30, 2007 5:07 pm
Posty: 5
mam problem z Mercedesem C250 TD rok 1996 rano musze go bardzo dlugon krecic niewiem jaka to morze byc przyczyna najprawdopodobnie sie zapowietrza przy filtrze paliwa w werzykach zauwarzylem powietrze.Ktos muglby mi pomuc a i gdzie w nim znajduje sie odpowietrzenie zbiornika paliwa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 01, 2007 2:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
jup pisze:
odpowietrzenie zbiornika paliwa

[totalszok]

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 01, 2007 5:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie szukaj nie szczelności przy filtrze albo przy silniku kolegal miał to samo w BMW

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 05, 2007 11:56 am 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 30, 2007 5:07 pm
Posty: 5
dzieki za podpowiec jak narazie 2 dni pokoleji odpalil bez problemu po dokreceniu filtra i opasek na wezach


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 8:22 am 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 30, 2007 5:07 pm
Posty: 5
znowu mu odbilo niechce palic jak rano patrze to ma w wezach powietrze a zmienilem wszystkie oringi przy filtrze niemam pojecia co to moze byc


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 18, 2007 9:24 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Musisz podejść do tematu kompleksowo . Wymień przy elastycznych przewodach paliwowych oringi .
Nie dwa,do których najłatwiej dojść ale WSZYSTKIE !!!
Te przy pompie , elektrozaworze też .
Powinno pomóc . Jeśli nie , to sprawdź podgrzewacz paliwa .
Może dostawać się do niego powietrze .
Jakby nie było jest w układzie paliwowym nieszczelność i paliwo cofa się do baku .
Znam ten ból , bo miałem C-klase 250 td właśnie z '97 i miałem identyczną awarię .
Napisz czy rozwiązałeś problem .

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 28, 2007 9:43 am 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 30, 2007 5:07 pm
Posty: 5
wymienilem wszystkie oringi jednak jest to samo niechce palic dobrze raz zapali odrazu a jak go walnie musze go krecic niewiem czy ma podgrzewacz paliwa czy na Hiszpanie wychodzily z podgrzewaczem paliwa ale teraz ma powietrze tylko w przewodzie pomiedzy elektro zaworem i filtrem moze zawur padl a mieszkam tymczasowo w Hiszpani a tutejsi mechanicy sa ciency najlepiej wymienili by caly silnik z pompa dzieki za wszystkie podpowiedz


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 8:21 am 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 30, 2007 5:07 pm
Posty: 5
:lol: problem rozwiazany wymiana dwuch zaworkow na wezach i problem z glowy dzieki wszystkim za podpowiedzi teraz lata jak zegarek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl