MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 7:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 07, 2007 10:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Witam. Niedawno odebrałem od elektryka moje auto (MB W201 2.3 benzyna + LPG '86 bez klimatyzacji). Elektryk zmienił czujnik wału i wszystko ładnie chodziło przez pierwsze 10km. (oprócz tego, że jak odbierałem auto akumulator był podejrzanie rozładowany). A usterka wygląda tak: auto podpięte do prostownika - przekręcam kluczyk i widzę mocno przygasnięte kontrolki (wszystko lekko pulsuje) i słuchać dosyć potężne "bzzzzzzz", ale nic nie śmierdzi. (czasem tak jest od razu po przekręceniu kluczyka, czasem pompa zdąży się załadować i dopiero wtedy jest zwarcie, a czasem nawet po tym jest spoko, ale jak tylko chcę przekręcić rozrusznikiem, to wszystko przygasa i słychać "bzzzzzzzz" + lekki chrobot (chyba przy rozruszniku - jakby chciał, a nie mógł). A jak prostownik jest odłączony, to wszystko jest podobnie, oprócz tego, że nie ma siły na chrobotanie przy kręceniu, "bzzzzzz" jest słabsze a kontrolki czasem przygasną nawet do zera. Po prostu nie znam się na elektryce... Jeśli ktoś będzi mi tłumaczył "sprawdź taki, a taki przekaźnik", to proszę od razu powiedzieć, gdzie on dokładnie jest.

P.S. Wiem, że to trochę prymitywne pytanie, ale gdzie jest rozrusznik i jak się do niego dostać?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 07, 2007 10:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mi to wyglada na padniety akumlator przede wszystkim!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 07, 2007 11:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Spróbuję z innym akumulatorem. Ten rzeczywiście był słaby. A co z rozrusznikiem? Czy może być przyczyną?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 8:57 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Prezeslaw pisze:
A co z rozrusznikiem? Czy może być przyczyną?


Moze, ale najpierw sprawdz baterie.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 12:19 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Już jest gites. Przyczyną były "zasmarkane" klemy. Do tego Wymieniłem akumulator, więc ten problem jest już rozwiązany. Dziękuję za pomoc.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl